۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۳۹۰۵۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پاوه:

هتاکی به شعائر مسلمانان با هدف تحقیر و حذف آثار اسلام در جهان صورت می گیرد

هتاکی به شعائر مسلمانان با هدف تحقیر و حذف آثار اسلام در جهان صورت می گیرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جعفری تأکید کرد که هتاکی به شعائر مسلمین با هدف تحقیر و حذف آثار اسلام در اروپا و جهان غرب صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت عملیات غرورآفرین «مرصاد»، اظهار داشت: دلاورمردان ایران اسلامی پس از دوران جنگ تحمیلی یکی دیگر از صحنه‌های باشکوه حماسه و ایثار را در تنگه مرصاد خلق کرده و برای چندمین مرتبه حقانیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نزد جهانیان به نمایش گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پاوه گفت: با بازگویی خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد علاوه بر حفظ و نگهداری این خاطرات باید پیام‌های جبهه حق را به آیندگان را انتقال داد.

وی ادامه داد: باید رخدادهای مهمی نظیر عملیات مرصاد را بارها و بارها برای نسل جوان بازخوانی کنند، چرا که این عملیات غرورآفرین اوج عزت، شکوه و بالندگی رزمندگانی ایرانی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت برای معرفی رخدادهای دوران دفاع مقدس استفاده کرده و نسل جوان و آیندگان را در جریان رذالت دشمنان بگذاریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هتاکی به شعائر مسلمین با هدف تحقیر و حذف آثار اسلام در منطقه اروپا و جهان غرب است اما غافل از آنکه دین اسلام به در کل جهان گسترش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تصمیم نابخردانه و مزورانه اروپا به بهانه آزادی بیان عملی نفرت انگیز و شدیداً محکوم است، گفت: این اقدام نفرت‌انگیز با هدف اسلام‌هراسی، ناامن سازی جهان، تقویت افراطی گری و ترویج خشونت در جهان صورت می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پاوه در پایان یادآور شد: این کتاب هدایت کننده بشریت است و بزرگترین مانع در برابر طاغوت ها و منافقین برای سیطره شان بر بشریت و به فساد کشیدن آن است./1400/

ارسال نظرات