۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۳۹۳۸۸
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

برگزاری یادواره شهدا بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است

برگزاری یادواره شهدا بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است
کرمانشاه ـ فرمانده سپاه ناحیه سنقر تأکید کرد که برگزاری یادواره شهدا بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره «آبروی کوچه ها، افتخار محله» با محوریت شهید والامقام علی اکبر قربانی امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان سنقر برگزار شد.

در این یادواره، سرهنگ پاسدار شهرام یاری برگزاری یادواره‌های شهدا را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان کرد، افزود: تا زمانی که در راه و مسیر شهدا و ولایت فقیه قدم بر می‌داریم به این انقلاب و نظام خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه پیروی از ولایت و رهبری ادامه راه شهیدان است، ادامه داد: همه ما موظف هستیم تا یادواره‌های شهدای والامقام را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

سرهنگ یاری با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهداء دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه دنیا به رهبر معظم انقلاب غبطه می‌خورد، بیان کرد: چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، یک شخصیت برجسته جهانی و نایب برحق امام زمان (عج) است و با تدابیر هوشمندانه خود توانسته است تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر تأکید داشت: همه ما باید بالگوبرداری از شهدا و حرکت در مسیر این مردان خدایی، زندگی و سبک زندگی شهداء را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یادواره شهدا، محفلی برای پاسداشت شهید و شهادت و ارزش‌های اسلامی است و باید برای برپایی این‌محافل بیش از پیش تلاش شود.

سرهنگ یاری ابراز داشت: باید سبک زندگی شهدا تبیین شود، زیرا دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش‌های ما به ضد ارزش هستند لذا از ترویج فرهنگ شهدا ناراحت هستند، چون فرهنگ شهدا نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما مؤظف هستیم با برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم./1400/

ارسال نظرات