۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۳۹۷۷۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مربیان جهاد تبیین در ۳۷ شهرستان فارس

برگزاری دوره تربیت مربیان جهاد تبیین در ۳۷ شهرستان فارس
حجت الاسلام زارع مویدی گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فریضه جهاد تبیین، دوره تربیت مربیان جهاد تبیین در سطح ۳۷ شهرستان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم زارع مؤیدی معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، از برگزاری کارگاه تربیت مربیان جهاد تبیین خبر داد و گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به فریضه جهاد تبیین به صورت فوری و عینی،معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه فارس اقدام به برگزاری دوره تربیت مربیان جهاد تبیین در سطح 37 شهرستان نمود.

وی فعال کردن مبلغین و مبلغات استان فارس، شبکه سازی مبلغان در عرصه جهاد تبیین، برگزار کردن دوره های جهاد تبیین در سایر نهادها و ارگانهای متقاضی و ارسال اساتید شاخص به استان های همجوار را از اهداف برگزاری کارگاه تربیت مربیان جهاد تبیین برشمرد. 

حجت الاسلام زارع مویدی افزود: دوره جهاد تبیین از سه شنبه یازدهم تیر ماه به مدت ۸ روز آغاز شده است و در دو پیک زمانی ۴ روزه به صورت صبح و عصر با حضور بهترین اساتید علوم سیاسی و جهاد تبیین که از شهر مقدس قم دعوت شده اند در حوزه علمیه خاتم الانبیاء شیراز برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: متعلمین این دوره 25 نفر برادر و ۵۰ نفر خواهر از طلاب سطح 3 و 4  هستند که با دقت بسیار بالایی از حدود ۴۰۰۰ نفر طلبه ای که در سطح معاونت تبلیغ مشغول به فعالیت هستند انتخاب شده اند.

وی به فرآیند برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: پس از اتمام دوره، متعلمین یک هفته فرصت دارند که مطالب خود را آماده کنند و بعد از قبولی در آزمون باید به صورت میدانی به ارائه محتوا بپردازند و پس از اینکه تایید نهایی شدند به عنوان مربی به شهرستانهای مختلف اعزام شده تا به تربیت مبلغین مشغول شوند.

حجت الاسلام زارع مویدی با بیان محتوای دوره جهاد تببین اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی، فتنه و سکولاریسم، ابعاد شخصیتی رهبر انقلاب، طلبه تراز، تحلیل مسائل سیاسی روز، شناخت حق و باطل و منظومه فکری شهید مطهری از سر فصل های این دوره می باشد.

ارسال نظرات