۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۴۰۰۶۶
تولیت حرم مطهر شاهچراغ:

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ بخشی از جنگ ترکیبی دشمن بود

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ بخشی از جنگ ترکیبی دشمن بود
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ توسط عنصر تکفیری و مسخ شده استکبار جهانی بخشی از یک نقشه بزرگ علیه امت اسلامی است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) در اجتماع تشییع کنندگان شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ ضمن محکومیت این اقدامات دشمن گفت: حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ توسط عنصر تکفیری و مسخ شده استکبار جهانی بخشی از یک نقشه بزرگ علیه امت اسلام و مردم ایران اسلامی است. 

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری این حادثه تروریستی را در راستای جنگ ترکیبی دشمن دانست و اظهار داشت: در جنگ ترکیبی استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی همزمان دهها توطئه را طراحی می کنند که یک گوشه از آن حمله به حرم اهل بیت عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری نقاط مثبت در نظام اسلامی را مورد هجمه دشمنان دانست و اذعان کرد: همان اتاق فکری که این جنایت تروریستی را طراحی می کند تا جوانان ما را به خاک و خون بکشد، هجمه های اقتصادی را علیه این مردم برنامه ریزی و امپراطوری رسانه ای خود را علیه ما ساماندهی می کند و برای آنان قابل پذیرش نیست که سالانه میلیون ها زائر در جوار حرم احمد ابن موسی(ع) حضور پیدا می کنند.

وی افزود: اگر امروز نیروهای مقاومت اسلامی لرزه به اندام استکبار جهانی انداخته است از برکت مقاوت و رشادت ملت ایران اسلامی است و دشمنان بدانند این ملت در مسیر امام حسین قرار دارد و بارها پایمردی خود را در مسیر انقلاب اسلامی ثابت کرده است و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده است.

تولیت حرم مطهر ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی حرم و خادم قهرمانی که تروریست تکفیری را زمین گیر کرد بر انتقام جانانه از عاملان و آمران این جنایت تاکید کرد.

ارسال نظرات