۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۴۰۹۲۸

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مؤیدی

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مؤیدی
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مویدی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مویدی تصریح کرد: مجلس تربیت و محفل اخلاق ایشان، چشمه زلال صدق و صفا و حلقه آشنایی با نکات ناب قرآنی بود که جان و روح جوانان مؤمن شهرستان #بابل و حوزه‌های علمیه آن دیار را صفا می‌داد.

 متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيمِ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

ارتحال عالم ربانی و استاد حوزه علمیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی مویدی رضوان‌الله تعالی علیه موجب تأثر شد.

آن مبلغ عاشورایی، عمری را در مسیر تبلیغ معارف اسلامی صرف کرد و در سایه پرچم سیدالشهداء علیه السلام، زبانی گویا و الگویی عملی برای مردم بود.

تواضع، اخلاص، سلوک مردمی و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی از وجوه برجسته این شخصیت ارزشمند بود و مجلس تربیت و محفل اخلاق ایشان، چشمه زلال صدق و صفا و حلقه آشنایی با نکات ناب تبلیغ نیوز قرآنی بود که جان و روح جوانان مؤمن شهرستان بابل و حوزه‌های علمیه آن دیار را صفا می‌داد.

ضایعه فقدان این عالم عامل و مبلغ با بصیرتِ شریعت جعفری را محضر امام زمان عجل الله فرجه، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه و روحانیت شهرستان عالم پرور بابل، بیت مکرم مویدی، تربیت یافتگان مکتب فکری، علمی، دینی و همه مریدانش تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح بلند و ملکوتیش رحمت و رضوان الهی مسئلت داریم.

ارسال نظرات