۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۴۰۹۷۵
معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

۱۰ موکب اداره اوقاف کرمانشاه در مرز خسروی به زائرین خدمات می‌دهند

۱۰ موکب اداره اوقاف کرمانشاه در مرز خسروی به زائرین خدمات می‌دهند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام میرزایی گفت: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در ۱۰ موکب در مرز خسروی از زائرین اربعین حسینی پذیرایی و اسکان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مرز خسروی از ارائه خدمات ۱۰ موکب پذیرایی و اسکان در مسیر تردد زائرین و مرز خسروی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد.

معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تاکیدکرد: در راستای خدمت‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش استان کرمانشاه، اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تعداد ۱۰ موکب در مسیر زائرین برپا کرده که یکی از موکب‌ها در جنب مسجد جامع مرز خسروی است.

وی افزود: در این موکب روزانه ۱۰ هزار نفر مورد پذیرایی قرار می‌گیرند، خدمات فرهنگی، اسکان موقت در این موکب به زائرین ارائه می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی عنوان کرد: تمام توان خود را بر این داشتیم که با حضور بیش از ۶۰ نفر از خادمیار حضرت اباعبدالحسین (ع) در موکب مستقر هستند فضای پذیرایی خوبی برای زائرین در مرز رسمی خسروی فراهم کنیم.

معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خاطرنشان ساخت: خسروی یکی از مرز‌های مهم و با موقعیت راهبردی کشورمان است که این مرز بین‌المللی قدیمی‌ترین مرز رسمی کشورمان با عراق برای تردد زائران عتبات عالیات است که در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است./1400/

ارسال نظرات