۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۴۱۰۰۸
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

رئیس جمهور با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر درصدد رفع مشکلات است

رئیس جمهور با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر درصدد رفع مشکلات است
عضو فقهای شورای نگهبان بر عزم دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: از دولت انتظار می رود نسبت به مهار تورم و گرانی ها تلاش و پیگیری بیشتری داشته باشد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان، عملکرد دو ساله دولت سیزدهم را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: در دولت فعلی آنچیزی که برای همه محرز و معلوم است عزم و اراده برخدمت و رفع مشکلات و داشتن روحیه مردمی است.

وی افزود: شخص رئیس جمهور محترم با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیرشان حقیقتاً در صدد رفع و یا کاستن از مشکلات هستند تا زمینه برای رضایتمندی مردم و ایجاد روحیه امید، نشاط و کار در جامعه فراهم شود و در حقیقت باتمام توان در صدد هستند آنچه را که رهبری نظام ارائه می دهند و مطالبه می کنند یعنی خدمت به اسلام، ملت و انقلاب، محقق شود.

آیت الله حسینی خراسانی با بیان اینکه مردم باید آثار تلاش های دولت را بر سر سفره خود ببینند، اظهار داشت: اگر چه دشمنان داخلی و خارجی و برخی کم کاری ها و بی تجربگی های برخی از مسئولین موجب شده تا همه تلاش های دولت به ثمر ننشیند اما با این حال بایستی ثمره کوشش های دولت مردمی بر سر سفره مردم نمایان شود اما آنگونه که مورد انتظار است اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به گرانی برخی از کالاهای اساسی اذعان کرد: گرانی ها و تورم از اشکالاتی است که بر دستاوردهای دولت غبار پوشانده است و در دیدارهای اخیر دولت با مراجع عظام تقلید در قم و مقام معظم رهبری، این مطلب را گوشزد کردند که با تلاش بیشتر و تدبیر، امید به وجود آمده تضعیف نشود.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به سیاه نمایی های رسانه های وابسته به بیگانگان در خصوص خدمات و موفقیت های دولت سیزدهم تصریح کرد: هیچ شکی ندارم که دشمن به هیچ عنوان راضی نیست پیشرفت ها و موفیت های رخ داده را بپذیرد بلکه برعکس مشکلات را چندین برابر بزرگتر نشان می دهد و یکی از مسائلی که کام دشمن را تلخ می کند حرکت رو به جلو و پیشرفت دولت و انقلاب اسلامی است، البته دولتمردان نیز باید خدمات انجام گرفته را به درستی و به موقع برای مردم تبیین کنند.

ارسال نظرات