۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۴۱۱۳۹
مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی قصرشیرین خبر داد؛

برپایی ایستگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران اربعین در مرز قصرشیرین

برپایی ایستگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران اربعین در مرز قصرشیرین
کرمانشاه ـ حجت الاسلام الماس‌پور گفت: ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی برای زائران اربعین در مرز قصرشیرین ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محسن الماس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: برپایی نماز و برخورد دشمنان با نماز خواندن حضرت، چهره ضد دینی و ناجوانمردی دشمن را نمایان ساخت که ابزار مهم تبلیغی برای آشکار کردن ماهیت دشمنان بود.

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی قصرشیرین گفت: علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون پاسخگویی به مسائل شرعی، اقامه نمازهای جماعت و پذیرایی و بدرقه در خدمت زائران اربعین خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) برای اقامه نماز شهید شد، افزود: ایشان در بحبوحه جنگ نماز را فراموش نکرد و با اینکه می‌توانست نماز را در خیمه اقامه کند ولی در میدان جنگ نماز را بر پا کرد و ما هم به تاسی از ایشان در سه وعده با حضور زائران نماز را برگزار می‌کنیم.

این استاد حوزه گفت: برپایی نماز و برخورد دشمنان با نماز خواندن حضرت، چهره ضد دینی و ناجوانمردی دشمن را نمایان ساخت که ابزار مهم تبلیغی برای آشکار کردن ماهیت دشمنان بود که نه تنها معیارهای دین را نادیده گرفتند، بلکه حتی از اصول انسانی سرپیچی کردند.

حجت الاسلام الماس‌پور با اشاره به برپایی ایستگاه سوالات شرعی برای زائران اربعین در مرز قصرشیرین تصریح کرد: در بخش پاسخگویی به مسائل شرعی، کارشناسان مذهبی در دو بخش برادران و خواهران آماده پاسخگویی به سؤالات شرعی و احکامی زائران اباعبدالله الحسین هستند./1400/

ارسال نظرات