۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۴۱۲۷۸

تفسیر «تسنیم» آیت‌الله جوادی آملی به جلد ۶۹ رسید

تفسیر «تسنیم» آیت‌الله جوادی آملی به جلد ۶۹ رسید
مدیر تولید انتشارات مؤسسه اسراء وابسته به دفتر آیت‌الله جوادی آملی از چاپ جلد ۶۹ تسنیم؛ تفسیر ترتیبی، قرآن کریم خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مدیر تولید انتشارات مؤسسه اسراء وابسته به دفتر آیت‌الله جوادی آملی در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: شصت و نهمین جلد از مجموعه تفسیر ترتیبی تسنیم نوشته آیت‌الله عبدالله جوادی آملی هفته آینده وارد بازار نشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۸ شماره از مجلدات این تفسیر منتشر و روانه بازار شده است، اظهار کرد: تفسیر ترتیبی تسنیم در ۸۰ جلد پیش‌بینی شده و ۱۱ جلد دیگر آن در حال آماده سازی است و به تفسیر سوره‌های قرآن کریم با رویکرد فلسفی، عرفانی و روایی می‌پردازد.

بابایی با بیان اینکه جلد ۶۹، تفسیر آیه ۳۰ سوره «صاد» تا انتها و کل سوره مبارکه «زمر» است درباره شرح نهج‌البلاغه آیت‌الله جوادی آملی نیز گفت: ۴ جلد از این مجموعه هم با عنوان «سلونی قبل ان تفقدونی» منتشر شده است ضمن اینکه اثر مهم «مفاتیح‌الحیات» این مرجع تقلید هم چندین سال است که در آن سبک زندگی اسلامی و انسانی ارائه می‌شود به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده و به چاپ ۲۳۵ رسیده است.

مدیر تولید انتشارات مؤسسه اسراء بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف تفسیر، تفسیر موضوعی قرآن، فلسفه، کلام، عرفان، فقه و اصول فقه و دیگر کتاب‌ها از این مفسر قرآن منتشر شده است.

ارسال نظرات