۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۷۴۱۸۰۳
به همت موسسه آوای توحید؛

چهارمین حلقه معرفتی «تربت پاک» برگزار می شود

چهارمین حلقه معرفتی «تربت پاک» برگزار می شود
چهارمین حلقه ی معرفتی تربت پاک در جوار مزار شریف عارفان بزرگ تخت فولاد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، چهارمین حلقه ی معرفتی تربت پاک همزمان با 30 شهریور در جوار مزار شریف عارفان بزرگ تخت فولاد اصفهان برگزار می شود.

 تربت پاک، نام یکی از برنامه های معنوی و معرفتی موسسه آوای توحید است که در تاریخ تیرماه 1402 و با حضور در جوار تربت پاک و شریف عالم و عارف بزرگ علامه حسن زادی آملی شروع شد. این برنامه تحت عنوان سلسله حلقه های معرفتی «تربت پاک» قصد دارد تا در ادامه از طریق زمینه سازی و فراهم نمودن شرایط حضور مخاطبان بر مزار علما و عرفای بزرگ، شخصیت علمی و عرفانی بزرگان این مرز و بوم را به مخاطبان معرفی نموده و با این عمل اقدام موثری در جهت رشد و گسترش معنویت برای مخاطبان داشته باشد.

مهدی دهقان مدیر اجرایی این موسسه تصریح کرد:حلقه های معرفتی در بازه زمانی هر دو هفته یکبار بر سر مزار یکی از عارفان و با حضور و سخنرانی اساتید حوزه عرفان و معرفت در معرفی و شناساندن شخصیت بزرگان و عارفان برگزار می شود.

مدیر اجرایی مؤسسه آوای توحید افزود: در همین راستا جلسه چهارم این برنامه در اصفهان و با حضور بر مزار شریف عالمان تخت فولاد در تاریخ 30 شهریور ۱۴۰۲ با سخنرانی آیت الله رمضانی برگزار می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام در برنامه می توانند به آیدی @ava122 پیام ارسال کنند.

ثبت نام در سامانه: https://lmsava.ir/course/torbat

کانال تربت پاک عارفان: https://eitaa.com/joinchat/2781806626Cad2779d3f1

چهارمین حلقه معرفتی «تربت پاک» برگزار می شود

ارسال نظرات