۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۷۴۲۰۲۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمنان در صدد راه اندازی جنگ مذهبی هستند

دشمنان در صدد راه اندازی جنگ مذهبی هستند
کرمانشاه ـ آیت آلله مصطفی علما گفت: تمام اختلافات مذاهب توسط انگلستان بوجود آمده و همین اختلافات دینی سالیان متمادی توسط دشمنان دستاویز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست برنامه ریزی هفته وحدت که با حضور سردار عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، رئیس مرکز اسلامی کرمانشاه و مسئولان برخی دستگاه های این استان اجرایی برگزار شد، از وحدت به عنوان رمز پیروزی کشورهای اسلامی در مقابل استکبار جهانی یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فتنه گری های دشمنان برای برگزاری اغتشاشات در کشور گفت: جا دارد از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر داشته باشیم زیرا که با هوشیاری آنان و آگاهی مردم نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

وی در خصوص اهمیت نقش وحدت در تعالی جوامع اسلامی اظهار داشت: از سابق ارتباط عمیقی بین علمای اهل سنت و شیعه وجود داشته است، بزرگان و پیشینیان ما خیلی کار کرده اند ما بیش از 90 درصد کار ها و باورهایمان یکسان است و باقی موارد هم باید در مراکز علمی و دینی توسط علما مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: تمام اختلافات مذاهب دقیقا توسط انگلستان بوجود آمده و متاسفانه همین اختلافات دینی سالیان متمادی توسط دشمنان دستاویزی برای بر هم ریختن نظم و امنیت جوامع اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت و عقلانیت در مردم اذعان داشت: مردم ما باید این درجه از بصیرت و آگاهی را همواره حفظ کنند تا دشمنان نتوانند در صفوف مستحکم و وحدت آنان رخنه ای دینی ایجاد کنند.

پیش از از سخنان آیت الله علما، حجت الاسلام فاطمی نسب، مدیر مرکز اسلامی و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه در سخنانی عنوان داشت: در هفته وحدت میزبان 600 میهمان هستیم، که همین برای استان متنوع کرمانشاه بسیار وحدت آفرین خواهد بود.

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه گفت: امروز دشمنان در صدد راه اندازی جنگ مذهبی هستند که خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی مردم و هشیاری نیروهای نظامی نقشه های آنان خنثی شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در خصوص اهمیت برگزار هفته وحدت اظهار داشت: برگزاری این همایش پیام آور وحدت و امنیت خواهد بود، لذا از مسئولان دستگاه ها درخواست داریم به صورت ویژه نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

در ادامه سردار عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیز در سخنانی گفت: ضرورت بالای برگزاری با شکوه هفته وحدت، در استان احساس می شود.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف افزود: البه باید اذعان داشت، کارنامه عملکرد مردم اهل سنت استان درخشان و خیلی خوب است.

سردار عظیمی از آمادگی قرارگاه تحت امر خود و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برای برگزاری باشکوه برنامه هفته وحدت خبر داد و افزود: نمایشگاهی از دستاوردهای هوا فضای سپاه در هفته وحدت برگزار می شود./1400/

ارسال نظرات