۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۱۵۴
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

دریافت مدال شهادت از سوی خداوند افتخار بزرگی است

دریافت مدال شهادت از سوی خداوند افتخار بزرگی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که دریافت مدال شهادت از سوی خداوند افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با خانواده سید حمید هاشمی جانباز هفتاد درصد شهید با تسلیت به خانواده ایشان، گفت: دریافت مدال شهادت از سوی خداوند افتخار بزرگی است که تبریک دارد.

وی افزود: زمانی که حاج قاسم را تهدید به شهادت کردند می‌گوید، مرا را از شهادت می‌ترسانید آنقدر این پا‌ها را در کردستان و شلمچه دوانده ام تا به شهادت برسم.

نماینده، ولی فقیه در کاشان خطاب به مادر شهید گفت: شما و همسرتان فرزندی را تربیت کرده اید که خداوند مشتری او شد و خداوند مشتری جان فرزند شما شد و ان شاء الله از شما قبول کند و عذاب دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل که سبب شهادت جوانان ما شدند را زیاد و آن‌ها را نابود کند.

گفتنی است، جانباز سیدحمید سیدهاشمی جانباز قطع نخاع کاشانی که سال‌ها در بستر بیماری بوده و عارضه‌های ناشی از عوارض جنگی قطع نخاع شده بود، پس از تحمل درد و رنج به خیل یاران شهیدش پیوست.

سیدحمید سیدهاشمی جانباز ۷۰ درصد کاشانی در سال ۱۳۴۲ متولد شد و در عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی نائل شدند و پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از جراحات جنگی به خیل یاران شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز هاشمی بر اثر عوارض ناشی از جنگ تحمیلی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کرد بر اثر تشنج‌های مکرر و افزایش شدت آن قدرت تکلم، تحرک و حتی بلع خود را از دست داده بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات