۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۴۲۵۴۵
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم:

دستاوردهای امروز ما حاصل دوران دفاع مقدس است

دستاوردهای امروز ما حاصل دوران دفاع مقدس است
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: امروز در سایه اقتدار کسب شده تحریم‌ها علیه ایران وارونه شده و امروز مدعیان قدرت می‌گویند هیچ کشوری نباید از ایران چیزی خریداری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در جریان بازدید از نمایشگاه «آسمان اقتدار» که به منظور نمایش آخرین دستاوردهای هوافضای سپاه و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در پارک شاهد شهر کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران، در سخنانی اظهار داشت: ایران اسلامی تا پیش از انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل قبولی نداشت و به لحاظ تجهیزات جنگی خود به سایر کشورها وابسته بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پیش از انقلاب اسلامی برای تمام جهان مشخص شده بود که قدرت در دست ۲ بلوک شرق و غرب است و تقسیم قدرت بین کشور آمریکا و روسیه صورت گرفته بود و بر اساس این تقسیم بندی سایر کشورها با هر قوم و نژادی باید زیر پرچم یکی از این ۲ بلوک قرار می‌گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران بعد از انقلاب به قدرت جهانی رسیده است، تصریح کرد: امروز ابهت شرق و غرب توسط ایران اسلامی در هم شکسته شده و دستاوردهای امروز ما حاصل دوران دفاع مقدس است و آموختیم که در سایه خودباوری نباید تسلیم هیچ کشوری بود.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: طبق آنچه که از آموزه‌های قرآنی و دستور خدا امر شده باید تمام توان خود را به منظور مقابله و جنگ با دشمن خود و خدا گذاشته همان طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این اصل تاکنون عمل کرده‌اند.

وی به تحریم‌های دشمن علیه ایران در دوران پیش از دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تا پیش از انقلاب اسلامی تمامی کشورها را از فروش مستقیم سلاح به تجهیزات به کشور ایران منع شده بودند اما امروز در سایه اقتدار و توانمندی کسب شده تحریم‌ها علیه ایران وارونه شده و امروز مدعیان قدرت می‌گویند هیچ کشوری نباید از ایران چیزی خریداری کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: این اقتدار و اتکا به توانمندی‌های به دست آمده و این جایگاه در برابر دشمن را همگی مدیون دوران دفاع مقدس و راه شهدا است.

سردار ریحانی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: با وجود پیشرفت و توسعه ایران در زمینه‌های مختلف بویژه حوزه تجهیزات نظامی باید برای معرفی و شفاف سازی بیشتر این دستاوردها برای مردم تلاش کرد تا شاهد اقتدار و جایگاه بالای امروز ایران باشند./1400/

ارسال نظرات