۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۷۴۳۳۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اسرائیل مخوف‌ترین و ضدبشری‌ترین رژیم در جهان است

اسرائیل مخوف‌ترین و ضدبشری‌ترین رژیم در جهان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: اسرائیل مخوف‌ترین و ضدبشری‌ترین رژیم در کره زمین است و هر جنایتی را که علم حقوق شناسایی کرده در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جشن بزرگ مقاومت که یکشنبه شب در میدان غدیر کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در این اجتماع و جشن در سخنانی عنوان کرد: امشب نسل اول، دوم، سوم و چهارم انقلاب کنار هم جمع شدند که باهم راهی را که شهیدان جعفری و شهدای مدافع حرم آغاز کردند ادامه دهند و کمتر از ۲۵ سال با پایان اسرائیل، نماز را در بیت‌المقدس اقامه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آیات قرآن، خطاب به ملت فلسطین، افزود: قومی که در مقابل شما قرار گرفتند و در سنگرها کمین کردند به نیروی نظامی‌شان می‌نازند و پشت سنگرها درصدد حمله به شما هستند پس راه پیروزی شما حمله به سنگر اسرائیل و نابودی آن است.

این استاد حوزه تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند نسلی که فلسطین تربیت کرده بهترین نسل در ۸۰ سال گذشته است زیرا دست آنها در دست جوانان ایرانی مخصوصا جوانان کرد، لک و لر زبان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امشب با شهیدان عهد می‌بندیم مرز کرمانشاه را به بیت‌المقدس منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان سید حسن نصرالله، نقطه ضعف اسرائیل خانه عنکبوتی بود که آن را پیدا کردیم و این آتش‌بازی جبهه مقاومت مقدمه‌ای بر آتش‌بازی در غرب است.

وی افزود: طی این چند روزه بوی تعفن اسرائیل از زبان و قلم برخی در فضای مجازی بیرون آمد که گفتند فلسطین به اسرائیل حمله کرده و اسرائیل مظلوم بوده درحالی‌ که هیچ دلسوزی برای اسرائیل نخواهیم کرد و اکنون برای آواره کردن آنها جمع شده‌ایم و لذت می‌بریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اسرائیل مخوف‌ترین و ضدبشری‌ترین رژیم در کره زمین است؛ اشغال، تجاوز، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و غیرنظامیان، انفجار منازل مسکونی، از بین بردن باغات و مزارع، زندانی کردن گروگان‌ها، آدم‌ربایی، تبعیض نژادی، نقض گسترده حقوق بشر و هر جنایتی را که علم حقوق شناسایی کرده در کارنامه خود دارد.

وی درباره جنایات اسرائیل در ایران به ترور دانشمندان، نظامیان و سایر افراد غیرنظامی، انفجار مراکز حساس و علمی، تلاش برای منزوی کردن ایران، تفرقه‌افکنی میان ایران و همسایگان، تلاش برای تجزیه ایران، تهمت، دروغ و شایعه‌پراکنی علیه ایران اشاره و عنوان کرد: با این حال ما ایستادیم و کاری کردیم که موشک‌ها اکنون به قلب تل‌آویو رسیده است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: سال گذشته عزیزان امنیتی و اطلاعاتی که مدافعان منافع مردم هستند و شب‌ها نمی‌خوابند که مردم راحت بخوابند قول دادند اسرائیل را نابود کنند و البته ضرباتی خواهند زد که قطعا به ظهور منجر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همه برای انقلاب راوی باشیم زیرا ما به چند قدمی ظهور نزدیک شده‌ایم و رهبر انقلاب هم فرمودند به قله‌ها نزدیک شده‌ام؛ قله ظهور و فرج است پس هرکسی باید مبلغی برای انقلاب اسلامی ایران باشد./1400/

ارسال نظرات