۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۴۳۵۷۶
مدیر حوزه علمیه فارس:

«طوفان الاقصی» نشان داد عادی سازی با رژیم غاصب محکوم به شکست است

«طوفان الاقصی» نشان داد عادی سازی با رژیم غاصب محکوم به شکست است
حجت الاسلام والمسلمین محمودی در پی عملیات طوفان الاقصی پیامی صادر و تأکید کرد که طوفان الاقصی نشان داد عادی سازی با رژیم غاصب محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، در پی عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوره علمیه فارس پیامی صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

در شرایطی که رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش بویژه آمریکای جنایتکار از هیمنه پوشالی خود کور شده بودند، جوانان رنج کشیده فلسطین با تمسک به تعالیم قرآن كريم مبنی بر جهاد و مبارزه با ظلم، در حرکتی قهرمانانه پا در میدان گذاشتند و مقابل چشم مردم دنیا ابهت پوشالی اسرائیل را در هم شکستند.

طوفان الاقصی ثابت کرد، از ملتی که سالها مورد تعرض و قتل عام بودند ، اینک جوانان برومند و مجاهدی رویش کرده که با توکل بر خدای متعال و پیروی از قرآن کریم، اسرائیل جنایتکار را به زانو آورده اند و شمارش معکوس برای نابودی و پاک شدن آنان از صحنه روزگار آغاز شده است و امروز موشک های جبهه مقاومت اسلامی بی امان بر قلب سرزمین های اشغالی فرود می آید.

پیام دیگر طوفان الاقصی این بود که عادی سازی با رژیم کودک کش اسرائیل محکوم به شکست است چرا که ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) فرمودند: "قمار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط بندی روی اسب بازنده محکوم به باخت است".

در این فرصت، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در کشتار زنان و کودکان فلسطینی، حمایت خود را از جبهه مقاومت اسلامی و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی تا رهایی کامل قدس شریف اعلام می نمائیم.

ارسال نظرات