۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۳۷۴۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

ابعاد مختلف اتفاقات تاریخی ۱۳ آبان بازشناسی شود

ابعاد مختلف اتفاقات تاریخی ۱۳ آبان بازشناسی شود
حجت الاسلام غلامی با تاکید بر ضرورت بازشناسی ابعاد مختلف اتفاقات تاریخی ۱۳ آبان، گفت: صدا و سیما ظرفیتی عظیم است که باید از آن بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی در در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان با حضور مدیرکل مرکز صدا و سیمای لرستان با تشکر از همکاری همه جانبه صدا و سیما در برنامه های مختلف گفت: صدا و سیما در اجرای برنامه های مختلف به خوبی ایفای نقش می کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان بر ضرورت برنامه ریزی های دستگاه های مرتبط در راستای برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: در این راستا باید همکاری لازم صورت گیرد.

وی در ادامه به اهمیت نقش صدا وسیما در برگزاری مراسم ۱۳ آبان اشاره و خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ها و دیگر مناسبت ها تنها زمانی می تواند منشا اثر باشد که بتوان تصاویر و قاب های ماندگاری از آن را ضبط و در معرض دید عموم قرار داد.

حجت الاسلام غلامی اظهار کرد: در این راستا صدا و سیما تا به امروز نقش آفرین بوده و عملکرد مثبتی داشته است.

وی بیان کرد: انتظار می رود رسانه استانی با تهیه و تولید برنامه های تبیینی و دعوت از کارشناسان مختلف نسبت به بازشناسی ابعاد مختلف اتفاقات تاریخی این روز بزرگ و ضرورت گرامیداشت آن اقدام‌ کند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات