۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۷۴۴۰۸
آیت الله شبستری:

عملگرایی راه میثاق حقیقی با ولایت‌ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تاکید بر حضو پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: میثاق با ولایت را باید در عمل نشان دهیم.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز، امروز در دیدار رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز سه عامل رهبری، مکتب و مردم به عنوان عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی با بیان این‌که تداوم این انقلاب نیز به رهبری الهی، حضور مردم در صحنه و الهام از مکتب حیات بخش اسلام وابسته است، اظهار داشت: با وجودی که 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته نه تنها شور و اشتیاق مردم کمتر نشده است؛ بلکه هنوز هم در ایام‌الله و به خصوص دهه فجر شور و شعف خاصی بین مردم مشاهده می‌شود.

وی در ادامه ساده‌زیستی، خلوص نیت و خیرخواهی و صلابت کلام و رفتار رهبر کبیر انقلاب اسلامی را از دلایل شیفتگی و علاقه ماندگار مردم به‌ امام خمینی‌(ره) عنوان کرد.

آیت الله شبستری با اذعان بر این‌که خوشبختانه پس از ارتحال‌ امام راحل‌ به لطف الهی شخصیتی برای رهبری انتخاب شد که صلابت امام، دشمن‌شناسی، مدیریت و تمام امتیازات‌ امام خمینی(ره) در ایشان مشهود است و قاطعیت و تدبیر مقام معظم رهبری در حوادث و بحران‌های اخیر کشور نمونه‌ای از امتیازات شخصیتی ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ابراز داشت: میثاق با ولایت را باید در عمل نشان بدهیم و مردم انقلابی و همیشه در صحنه تبریز در 22 بهمن ولایت‌مداری خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

همچنین در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، به ارائه گزارشی از برنامه‌های دهه فجر امسال استان پرداخت.

وی ابراز داشت: مجموعه برنامه‌هایی که برای دهه فجر امسال پیش‌بینی و آماده‌سازی شده، یک‌هزار و 400 مورد است که در این باره 19 ستاد در سطح استان تشکیل شده و بیش از سیصد کمیته تخصصی در این خصوص فعالیت می‌کنند./935/پ202/س

ارسال نظرات