۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۷۴۴۱۰۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

کنگره ملی شهدای غریب برگزار می شود

کنگره ملی شهدای غریب برگزار می شود
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای غریب برگزار می شود، گفت: در این راستا تا پایان سال در شهرستان های استان یادواره شهدای غریب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در جلسه اعضای ستاد مرکزی کنگره ملی شهدای غریب با حضور اعضای ستادی استان، با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین گفت: حادثه غزه یکی از مرگبارترین و تلخ ترین حوادث تاریخ بود و جبهه یاران امام زمان(عج) این جنایتکاران را از بین خواهند برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه فردا ۲۷ مهر اجلاسیه شهدای جاویدالاثر برگزار می شود، افزود: این اجلاسیه با عنوان اجلاسیه ۱۸۱ شهید جاوید الاثر و ۱۶ شهید غریب استان برگزار می شود.

وی از برگزاری کنگره ملی شهدای غریب خبر داد و گفت: دبیرخانه ویژه برگزاری کنگره ها به صورت دائم در استان فعال بوده و از این ظرفیت برای برگزاری کنگره ملی شهدای غریب برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در هر شهرستان یادواره شهدای غریب تا پایان سال برگزار شود، خاطرنشان کرد: پنج پیش اجلاسیه در پنج منطقه از کشور به عنوان پیش اجلاسیه منطقه ای شهدای غریب برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود در۲۶ بهمن ماه، میلاد امام زین العابدین(ع) و سالروز آزادگان اجلاسیه استانی شهدای غریب برگزار شود و اشتان لرستان آمادگی برگزاری این اجلاسیه را دارد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات