۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۷۴۴۱۸۲
آیت‌الله مقتدایی در گفت‌وگو با رسا:

آزادی‌خواهان جهان باید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به پا خیزند

آزادی‌خواهان جهان باید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به پا خیزند
عضو جامعه مدرسین مقابله با اسرائیل غاصب را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: سران عرب باید بدانند که اسرائیل هیچ گاه از این جنایات دست بر نمی‌دارد و از عادی‌سازی روابط سوء استفاده خواهد کرد.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد و گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته محکوم شده است و کشورهای حامی آن از توجیه چنین جنایت‌هایی ناتوان هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر روشن بودن جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود: کشورهای استکباری از این رژیم غاصب کودک کش پشتیبانی و حمایت می‌کنند، در حالی که پشتیبانی‌های آن‌ها آنقدر کورکورانه و دور از عقل و منطق است که جایی برای پاسخ منطقی باقی نمی‌گذارد.

وی وظیفه همه کشورهای اسلامی و آزادی‌خواهان جهان را برخورد و محکوم کردن اسرائیل عنوان و تصریح کرد: هر کس به هر طریقی باید از ظلم و ستم این رژیم ظالم جلوگیری و در عرصه‌ها و مواضع مختلف صهیونیسم جهانی را تضعیف کند.

آیت‌الله مقتدایی برخورد با رژیم غاصب صهیونیستی را تا جایی که باعث تکرار نشدن جنایت‌های این رژیم شود، بر همگان لازم دانست و گفت: این‌ها باید به صورت علنی به جنایات عمدی خود اعتراف کنند و مانع از تکرار این جنایات شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را غلط و اشتباهی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: بعضی از سران کشورهای عربی فکر می‌کنند که عادی‌سازی روابط با اسرائیل به همکاری این رژیم با آن‌ها، کنار گذاشتن جنایات و در نهایت به نفع مسلمانان منطقه خواهد بود.

وی تصریح کرد: محاسبات اشتباه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به این رژیم جرأت بیشتری برای تکرار جنایات خواهد داد؛ اسرائیل ظلم و ستم به مردم منطقه بویژه فلسطینیان را کنار نخواهد گذاشت، بلکه عادی‌سازی روابط باعث خواهد شد که در این جنایات حمایت و پشتیبانی کشورهای عربی را نیز با خود داشته باشد.

آیت‌الله مقتدایی از جبهه مقاومت خواست تا در کنار محکوم کردن رژیم صهیونیستی مقاومت بیشتری در برابر جنایات آن داشته باشند و گفت: جبهه مقاومت باید به همه جهان بفهماند که این جنایت‌ها نباید بی‌پاسخ بماند و آزادی‌خواهان جهان باید در مقابل این جنایات به پا خیزند و در مقابل این رژیم غاصب کودک کش بایستند.

ارسال نظرات