۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۴۴۱۹۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

هیچگاه خوبی، بزرگ منشی و مهمان نوازی مردم کرمانشاه را فراموش نمی کنم

هیچگاه خوبی، بزرگ منشی و مهمان نوازی مردم کرمانشاه را فراموش نمی کنم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: وقتی پیشنهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح شد خاطرات خوش سالیان قبل از استان در ذهنم تداعی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که در تالار انتظار این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: خداوند را شکرگزاری می کنم که توفیق مجدد خدمتگزاری مردم استان کرمانشاه را نصیبم فرمود، لذا این زمینه توفیق مبارک است چون با دستور مقام معظم رهبری انجام شده و از اعتماد حضرت ایشان سپاسگزاری می کنم، لذا امیدوارم در ادامه این مسیر حمایت خود را دریغ نفرمایید.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در خصوص جنایات اسرائیل در غزه گفت: این روزها قلب مبارک امام زمان جریحه دار است زیرا هیچکس جز حضرت، از عمق جنایت اسرائیل آگاه نیست، لذا این خون ها نوید پیروزی مظلوم بر ظالم است و همین نابودی اسرائیل را تسریع می کند و همین زمینه نابودی شیطان بزرگ است.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به سخنان رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری خطاب به مردم بزرگ ایران فرمودند «شماها نابودی اسرائیل را به چشم خواهید دید»، لذا امیدوارم همه ما نابودی این رژیم جعلی و کودک کش را به زودی ببینیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: سالیانی توفیق خادمی مردم استان را در برخی عرصه ها داشتم، خاطرات خوشی که هیچگاه فراموش نمی شود، لذا وقتی پیشنهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح شد خاطرات خوش سالیان قبل از استان در ذهنم تداعی شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تشکر از حضور گرم مردم و مسئولان استان یادآور شد: هیچگاه خوبی و بزرگ منشی و مهمان نوازی مردم استان را فراموش نمی کنم، عرض ادب دارم خدمت همه خانواده های معظم شهدا ایثارگران و جانبازان، عرض ادب دارم محضر همه علما و حضرات ائمه جمعه استان کرمانشاه، عرض ادب خدمت همه فرهنگیان، دانشگاهیان دانشجویان و دانش آموزان و امیدوارم با کمک هم فردای بهتری را برای استان ترسیم نماییم.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به سخنان رهبری تأکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور در مجامع علمی، اعم از دانشگاه و حوزه، حتما با افتخار در خدمت همه عزیزان خواهم بود.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان ساخت: انتظار دارم مسئولان و دست اندرکاران، پیسنهادات و نظرات خود را نسبت به همه شاخص های استان، مکتوب ارائه فرمایند تا با کمک هم استان ارتقا یابد./1400/

ارسال نظرات