۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۴۴۳۰۲
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه خبر داد؛

تخصصی شدن کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی

تخصصی شدن کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی
کرمانشاه ـ امجدیان از تخصصی شدن کرسی های آزاداندیشی دانشجویی خبر داد و گفت: فعال و پویا شدن کرسی های آزاد اندیشی منوط به تبیین تخصصی موضوعات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، قاسم امجدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: معاونت آزاد اندیشی با ماموریت رونق بخشی به کرسی های آزاد اندیشی و رویکرد تبیین تخصصی در سال تحصیلی جدید تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ادامه داد: کارکرد این کانون جدید نیست چرا که پیش از این نیز دانشجویان در کرسی های آزاد اندیشی با فضای گفتگو و تضارب آرا، افکار و عقاید خود را غالبا با موضوعات سیاسی مطرح می نمودند، اما در رویکرد جدید بناست موضوعات به عدد رشته های دانشگاهی گسترش و همچنین سایر فعالیت ها نیز در قالب کرسی های آزاد اندیشی به صورت تخصصی پیگیری شود.

امجدیان متولی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را دانشجویان، اساتید، گروه ها و فعالان دانشجویی دانست و نقطه مطلوب این امر را طراحی و اجرای مسیر تبیین موضوعات بدست خود دانشجویان بیان کرد.

وی با تاکید بر حضور مسئولان در دانشگاه افزود: یکی از ضرورت های برگزاری کرسی های آزاد اندیشی گفتگوی هرچه بیشتر و مواجهه مستقیم با مسئولان است که بدنه ی دانشگاهی بتواند هم پیشرفت ها و هم مسائل و چالش های موجود را مطرح کند و راهکار تخصصی بدهد، این امر به طور خاص در این کانون پیگیری خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این کانون گفتمان مورد نظر را در سه قالب کرسی های آزاد اندیشی با حضور دانشجویان موافق و مخالف، تریبون آزاد توسط دانشجویان و کرسی نقد و نظریه پردازی توسط اساتید پیگیری می نماید./1400/

ارسال نظرات