۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۴۴۳۱۳
حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی تشریح کرد؛

اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های مجتمع تبلیغ حوزه

اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های مجتمع تبلیغ حوزه
حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی انسجام درونی مجتمع تبلیغ، شناخت نقاط ضعف و قوت برای مدیران مجتمع و معرفی ظرفیت‌ها را از اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغ دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های مجتمع تبلیغ حوزه های علمیه که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ با داشتن ۶ مرکز که ۴ مرکز آن آموزشی، ۱مرکز پژوهشی و ۱مرکز تبلیغ فضای مجازی است، به دنبال تامین محتوای به روز تبلیغی، تربیت مبلغ و تنظیم روش‌های اثرگذار تبلیغی می‌باشد.

وی افزود: به منظور معرفی دستاوردها و تبلیغی مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه که در طول سال‌های گذشته خدمات فراوانی در عرصه دانش مهارت و تربیت نیروی انسانی تبلیغی کرده است، تصمیم به برگزاری نمایشگاهی در این راستا گرفتیم که بحمدالله نمایشگاه بسیار خوبی برگزار شد.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه بیان داشت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی به مدت ۱۱ روز از نوزدهم تا بیست و نهم مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بود و در این مدت، بیشتر مسئولان حوزوی و برخی از اعضای محترم شورای عالی و جامعه مدرسین از این نمایشگاه بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی ابراز کرد: انسجام درونی مجتمع تبلیغ و شناخت نقاط ضعف و قوت برای مدیران مجتمع، یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغ بود.

وی افزود: معرفی ظرفیت‌ها، زیرساخت‌های ایجاد شده و محصولات تولید شده به بیرون از مجتمع، عموم حوزویان و برخی از مسئولانی که فعالیت‌های هدفمند و متناظر انجام می‌دهند نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغ بود که بحمدالله به این اهداف دست پیدا کردیم.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه در پایان بیان داشت: امیدواریم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم در تولید محتوای به روز تبلیغی متمرکز بر اندیشه‌های بنیادین منحوس غربی، تولید محتوا کنیم و با اجرای رشته گرایش‌های حوزه دانش تبلیغ -که از بزرگ ترین حوزه‌های دانشی درخت واره حوزه است- گام‌های بلندی را در تحقق اهداف مورد نظر برداریم.

ارسال نظرات