۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۴۴۴۶۷

ابقای اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان

ابقای اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان
اصفهان - انتخابات هیئت رئیسه سال جدید شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورا برای یک سال دیگر ابقا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید علی اکبر جلال زاده دبیر این شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان سه شنبه شب در حاشیه برگزاری این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در انتخابات امسال پیرغلامان اهل بیت (ع) سید علی اکبر رفاهی بعنوان رییس و علی زاهد نیا بعنوان نائب رئیس این شورا مجددا انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: حاج علی معلم طاهری به عنوان خزانه دار، محمد رضا ادیب به عنوان مسؤول کمیته انتخابات، حاج سید محمود تقریری به عنوان مسؤول کمیته حل اختلاف وعلی رضا سروش به عنوان کمیته فرهنگی شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان انتخاب و معرفی شدند.

به گفته وی در این انتخابات با رأی اعضای شورا، سید علی اکبر جلال زاده نیز برای هفتمین سال متوالی در سمت خود به عنوان دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان ابقاء شد.

جلال زاده یادآور شد: بر اساس آئین نامه داخلی شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، انتخابات هیئت رئیسه این شورا همه ساله برگزار و طی آن هیئت رئیسه جدید برای فعالیت یک ساله انتخاب می‌شوند. دبیر این شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان تعداد هیئات مذهبی فعال در شهرستان کاشان را بالغ هزار هیات اعلام کرد و با اشاره به اینکه به ازای هر ۴۰۰ نفر در کاشان یک هیئات مذهبی فعالیت دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۶۷۰ هیات مذهبی در شهرستان کاشان دارای مجوز فعالیت هستند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات