۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۴۴۷۰۰
استاد حوزه علمیه کرمانشاه: 

رژیم صهیونیستی با بی رحمانه ترین شکل ممکن در حال ریختن خون ملتی صاحب حق است

رژیم صهیونیستی با بی رحمانه ترین شکل ممکن در حال ریختن خون ملتی صاحب حق است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: اسرائیل غاصب به عنوان رژیمی سفاک و کودک کش با بی رحمانه ترین شکل ممکن در حال ریختن خون ملتی صاحب حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در جمع طلاب کرمانشاهی در سخنانی اظهار داشت: امروز جهان شاهد یکی از تراژدیک ترین صحنه های تاریخ بشری است. صحنه های واقعی از غم انگیزترین پرده های یک جنایت بزرگ که نمونه آنرا نمی توان یافت.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: اسرائیل غاصب به عنوان رژیمی سفاک و کودک کش با بی رحمانه ترین شکل ممکن در حال ریختن خون ملتی صاحب حق است.

وی افزود: ملتی که تنها گناهشان مظلومیت و تنها جرمشان دفاع از خود می باشد، مردم غزه این‌روزها در نقطه عطف تاریخ جهان اسلام ایستاده اند، دقیقا در محلی که فارق حق و ناحق است.

حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: امروز غزه برای دنیای اسلام همان روز سرنوشت است یعنی روزی که اگر غزه راست قامت از زیر فشار جنایتکاران صهیونیست قد علم کند، تکلیف ۸۰ سال ظلم و تجاوز صهیونیست ها مشخص می گردد و پایانی بر تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این استاد حوزه ادامه داد: غزه امروز غرق در خون و آتش و آسمانش پوشیده از تاریکی است. هوای غزه را یکسره ماتم و غم فراگرفته است، دیگر در غزه نه بیمارستانی برای درمان وجود دارد و نه آبی برای نوشیدن یافت می شود.

وی با اشاره به اینکه حال و روز غزه قلب هر انسانی را به درد می آورد، اظهار داشت: صهیونیستها خون همه را مباح، البته ریختن خون همه اهالی غزه را بر خود واجب کرده اند و در این نبرد نابرابر نه کودک در امان است و نه پیر و زن و بیماری برایشان تفاوتی دارد و همه از دم محکوم به مرگ شده اند. صهیونیستها و حامیان جنایتکارش می خواهند غزه را از صحنه روزگار محو کنند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه صهیونیست ها امروز کمر همت بسته اند که نسل فلسطین را قطع و آنها برای همیشه معدوم کنند، عنوان داشت: به جرات می توان گفت که مشابه وضعیت فعلی غزه را شاید در هیچ کجای تاریخ نتوان یافت.نسل کشی و جنایت ضد بشری رژیم خونخوار صهیونیستی در غزه گویای خوی خونریز آنهاست.

حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: هولوکاست واقعی امروز در غزه است نه در جایی دیگر از تاریخ و نه در افسانه های ساخته ذهن های صهیونیستهای غاصب و کودک کش و دنیای غرب به سرکردگی آمریکا، نه اینکه در مقابل خلق این هولوکاست و جنایت جنگی صهیونیستها نمی ایستد بلکه همراه آن بوده و تمام قد از آن حمایت هم می کنند.

وی ادامه داد: اما امروز روز مسلمانان است، روزیست که جهان اسلام باید ثابت کند که ظلم ستیز است و مدافع هم کیشان خود بوده و اجازه این نسل کشی را نمی دهد و سران کشورهای اسلامی باید پای در میدان عمل بگذارند و اجازه این همه جنایت را ندهند و سران کشورهای اسلامی باید از مرحله بیانیه دادن و ابراز نگرانی کردن ها بگذرند و به یاری غزه بشتابند.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یگانه مدافع واقعی مقاومت بوده که همه سران کشورهای اسلامی باید در مقابل آن سر خم کنند و ایمان داریم اگر حمایت های ایران اسلامی نبود، شاید مقاومت فلسطین در این سطح و اندازه وجود نداشت و چه بسا آرمان فلسطین در سایه بی تفاوتی سران عرب به استحاله کشیده می شد اما با حمایت های جمهوری اسلامی ایران روح مقاومت زنده و قدرتمند با مجهزترین و مدرن ترین تجهیزات نظامی جهان می جنگد./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه اهل سنت
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
احسنت بر حاجی آقا رضوانی زاده که همیشه به عنوان یک روحانی انقلابی اظهارنظرهای خوبی دارند و در مقابل جهان اسلام و اتفاقات آن بی تفاوت نیستند و نیز تشکر از مدیران خبرگزاری انقلابی و وزین رسا که تلاش بسیاری در زمینه اطلاع رسانی درست دارند.
1
0