۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۴۵۰۰۹
مدیرعامل خبرگزاری رسا تأکید کرد؛

لزوم اخذ راهبردهای رسانه ای و تبلیغی برای رفع مظلومیت فراجا

لزوم اخذ راهبردهای رسانه ای و تبلیغی برای رفع مظلومیت فراجا
حجت الاسلام محققی در بازدید معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم از خبرگزاری رسا با اشاره به مظلوم واقع شدن نیروی انتظامی در جنگ روایت ها بر لزوم تدوین راهبرد رفع آن سخن گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در حاشیه دیدار سرهنگ محمدرضا فرح بخش معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان قم از این رسانه حوزوی، اظهار داشت: در کلام الهی و سیره حکمرانی معصومین، امنیت نقش مهمی در اعتلای افراد و پیشرفت جامعه اسلامی دارد. از این رو یکی از ویژگی های خانه کعبه در قرآن، امنیت آن عنوان شده است تا مردم در سایه این محل امن، به پرستش خدای متعال بپردازند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به اماکن مقدس اظهار داشت: صهیونیست ها حتی به کلیسا هم رحم نکردند و ددمنشی خود را در حمله به بیمارستان و کشتار مردم بی دفاع و کودکان نشان دادند.

حجت الاسلام محققی با اشاره به احساس امنیت در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: وقتی هموطنان به کشور می آیند و در مقایسه با کشورهای همسایه امنیت کشور و اقتدار نیروهای نظامی و  انتظامی را مشاهده می کنند احساس افتخار و آرامش می کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همانطور که مورد حمله اراذل و اغتشاشگران قرار گرفت، در جنگ روایت ها نیز مظلوم واقع شد، بر لزوم اخذ راهبردهای رسانه ای و تبلیغی برای رفع مظلومیت فراجا از طریق رسانه ها تاکید کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا رقابت خبرگزاری ها را در پوشش اتفاقات و رویدادها یادآور شد و افزود: خبرگزاری رسا یک رسانه موضوع محور است که به دنبال تولید محتوا در قالب تبیین، تحلیل و تفسیر رویدادها است؛ تلاش های همکاران این خبرگزاری در تولید اخبار و پرداختن به موضوعات دینی و حوزوی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار معاونت اجتماعی فراجا در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی اظهار داشت: در مقاطعی که در ارائه روایت اول تأخیر شده است، ضربه هایی وارد شده اما در مقاطعی که اطلاع رسانی به هنگام انجام گرفت، از توطئه ها جلوگیری شد.

حجت الاسلام محققی در پایان بر تبادل سوژه ها و مسائل با این رسانه حوزوی و معاونت اجتماعی فراجا تأکید کرد و از ضرورت همکاری در مسأله شناسی و انعکاس تلاش های معاونت اجتماعی فراجا در استان قم سخن گفت.

ارسال نظرات