۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۴۵۰۱۸

اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در استان کرمانشاه

اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در استان کرمانشاه
کرمانشاه ـ مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در کرمانشاه و شهرستان تابعه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در کرمانشاه و شهرستان تابعه را اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه از چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی فردا صبح از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می شود.

حجت الاسلام عبدی افزود: همچنین راهپیمایی ۱۳ آبان در سنقر از میدان سپاه پاسداران به سمت میدان ۱۵ خرداد  این شهر از ساعت ۱۰ صبح آغاز می گردد.

وی به مسیر راهپیمایی 13 آبان ماه در شهر پاوه اشاره کرد و بیان داشت: همچنین این مسیر در شهر پاوه از سه راهی فرمانداری به سمت مسجد جامع از ساعت ۹:۴۵ صبح آغاز می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در شهذ قصرشیرین مسیر این راهپیمایی از مقابل اداره جهاد کشاورزی به سمت میدان مهدیه (ع) و راس ساعت۱۰ صبح خواهد بود.

این استاد حوزه به دیگر مسیرهای راهپیمایی در شهرستان استان کرمانشاه اشاره کرد، یادآور شد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در کنگاور از میدان شهید حاج قاسم سلیمانی (آزادی) به سمت میدان حضرت امام خمینی (ره) ۱۰ صبح، در گیلانغرب میدان ۲۲ بهمن به سمت میدان توحید (جنب مسجد جامع) ۹:۳۰، در شهر ثلاث باباجانی از میدان معلم به سمت چهار راه ناحیه مقاومت بسیج ۱۰ صبح، در شهر صحنه از درب بیمارستان معاون به سمت میدان مولوی ۱۰ صبح و در شهر دالاهو نیز این مراسم ملی از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت مسجد المهدی (عج ) از ساعت ۹:۳۰ صبح  آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مسیر راهپیمایی 13 آبان ماه در شهر هرسین از میدان آزادی به سمت مصلی حضرت آیت الله حجتی (ره) ۹:۳۰ صبح، سرپل ذهاب میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت حرم حضرت احمدبن اسحاق (ره) ۹:۳۰ صبح، روانسر میدان بسیج به سمت میدان اورامان ۱۰ صبح، اسلام آبادغرب چهار راه کارخانه قند به سمت میدان حضرت امام خمینی (ره) ۹:۳۰، جوانرود میدان مولوی به سمت مجتمع ورزشی در هلانیه ۹:۳۰ می باشد./1400/

ارسال نظرات