۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۴۵۶۴۳

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر سنقر به مناطق عملیاتی غرب کشور

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر سنقر به مناطق عملیاتی غرب کشور
کرمانشاه ـ مراسم بدرقه و اعزام اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان سنقر به مناطق عملیاتی غرب کشور با حضور جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بدرقه و اعزام اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان سنقر به مناطق عملیاتی غرب کشور با حضور جمعی از مسئولین  در سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری اردو‌های معنوی راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار، شهامت و رزمندگی به نسل آینده، آشنایی نسل جوان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان و فرزندان انقلاب و روحیه دفاع از میهن به جوانان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با اشاره به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء برای نسل‌های آینده گفت: اردو‌های راهیان نور سبب زنده نگه‌داشتن تاریخ دفاع مقدس می‌شود و باید همواره تداوم داشته باشد تا نسل‌های آینده نیز با مفهوم ایثار و از خود گذشتگی مأنوس شوند.

سرهنگ یاری راهیان نور را بهترین میدان عملی جهاد تبیین برای دانش آموزان اعلام کرد و افزود: جهاد تبیین را باید با روحیه انقلابی و جهادی دنبال کرد، چرا که جهاد تبیین یک فریضه است؛ فریضه فوری و قطعی که در هیچ شرایطی از انسان ساقط نمی شود و راهیان نور به عنوان معدن محتوایی و گنجینه ماندگار هشت سال دوران دفاع مقدس بهترین میدان عملی جهاد تبیین برای دانش آموزان است./1400/

ارسال نظرات