۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۴۵۹۷۶
امام جمعه پاکدشت:

به زودی غزه تبدیل به گورستان صهیونیست ها خواهد شد

به زودی غزه تبدیل به گورستان صهیونیست ها خواهد شد
حجت الاسلام جوکار گفت: امروز منطقه غزه تبدیل به باتلاق اسرائیل و آمریکا و کشورهای اروپایی شده و بزودی غزه تبدیل به گورستان صهیونیست ها می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته با اشاره به تفسیر جمله حضرت زینب(س) در کربلا گفت: یکشنبه پیش رو میلاد پرنور اسوه صبر و مقاومت و استقامت، الگوی معرفت و بصیرت حضرت زینب(س) عقیله بنی هاشم است ایشان هم پرستار جسم بود و هم پرستار روح؛ فرا رسیدن میلاد پر برکت ایشان را به پرستارانی که شبانه روز در مراکز درمانی خدمت می کنند و مادرلن و همسران و کسانی که به جانبازان و معلولین خدمت می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: در وقایع کربلا با وجود آتش و خون حضرت زینب(س) می فرمایند" ما رایت الی جمیلا" یعنی  "جز زیبایی چیزی ندیدم" این جمله ایشان جمله راهبردی برای از بین بردن فتنه های ان زمان و از بین بردن کاخ یزید بود که جشن شان را به مرکز عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) تبدیل کرد.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه ابراز کرد: در جریان غزه نیز چیزی به جز زیبایی نیست، امروز شاهد دستاوردهای " طوفان الاقصی" هستیم که انرا به معجزه طوفان الاقصی تبدیل کرد. امروز منطقه غزه تبدیل به باتلاق اسرائیل و امریکا و کشورهای اروپایی شده و بزودی غزه تبدیل به گورستان صهیونیست ها می شود.
 
حجت الاسلام جوکار در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور انقلابی ایران در نشست ریاض ۱۰مورد از مواضع ایران را بیان کرد و خواستار تحویل از بهر تانهر به فلسطینی ها و اجرای دموکراسی واقعی شد.
 
وی در پایان یادآور شد: آمریکا و انگلیس و فرانسه وقتی دیدن که اسرائیل دیگر طاقت ایستادگی ندارد با قطعنامه بشر دوستانه از سوی کشورهای ضد بشر تلاش کردند تا نفسی به صهیونیستها بدهند و با بازکردن مرز و تحویل مقداری غذا و دارو کمی از خشم جهان را در مقابل اسرائیل کم کنند اما امروز کشورهای جهان در مقابل صهیونیست ایستادند.
ارسال نظرات