۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۴۶۱۶۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

خدمت در اوج گمنامی از ویژگی های بارز بسیجیان

خدمت در اوج گمنامی از ویژگی های بارز بسیجیان
همزمان با آغاز هفته بسیج مسئولین نواحی ، اقشار و متخصصین بسیج آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، همزمان با آغاز هفته بسیج مسئولین نواحی، اقشار و متخصصین بسیج آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در این دیدار گفت: بسیج در طول حیات ۴۴ ساله خود توانسته است، با امکانات بسیار کم، موقعیت های بسیار بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و حتی اقتصادی فراهم کند و تهدیدات بسیار بزرگی را در حوزه های مختلف برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بسیجی با داشتن روحیه ولایتمداری، مردمی بودن، انگیزه خدمت، گستردگی و سطح پوشش سازمانی در وسعت ایران زمین، انعطاف پذیری، اطاعت پذیری، حس تعلق ملی و انقلابی و پویایی و آراستگی به فضایل دینی و اخلاقی از مهم ترین منابع قدرت نظام برای شرایط سخت و دشوار بوده و هست و خواهد بود. 

امام جمعه تبریز افزود: بسیجیان به معنای واقعی فرزند زمان خود هستند و در زمانه و روزگار ما به تناسب تغییر و تحولات شرایط  کشور در عرصه های مختلف نقش آفرین  بوده اند.

وی ادامه داد: بسیجیان آماده هستند هر لحظه اجازه جنگ با اسرائیل صادر شود ضمن کمک و دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه، طومار ننگین غده نحس و سرطانی صهیونیستی را در هم خواهند پیچید.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: خدمت در اوج گمنامی، کار برای خدا، فراجناحی، چابک و کارآمد، به مثابه فرهنگ، دارای تفکر و اندیشه،  قانون گرایی و شفافیت از ویژگی های بارز بسیج هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان تصریح کرد: آموزش اعتقادی، اخلاقی و سیاسی باید در اولویت برنامه های آتی بسیج باشد آموزش زیربنای توسعه است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات