۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۴۶۷۴
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

15 گفتمان دینی در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول برگزاری گفتمانهای دینی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر، از برگزاری 15 گفتمان دینی به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح مدارس این شهرستان خبر داد .
گفتمان ديني
ابوالقاسم رضائی، مسؤول برگزاری گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، 15 گفتمان دینی توسط اداره از دوازدهم تا بیست و یکم بهمن‌ ماه جاری در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود .

وی، افزود: این گفتمان‌های دینی با عناوین  انقلاب اسلامی وحضور آگاهانه بانوان، انقلاب اسلامی و حضور جوانان، نقش حضرت امام خمینی(ره) در پیشبرد انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و نهضت حسینی، انقلاب اسلامی و احیای ارزشهای اسلامی، است که در 15 دبیرستان شهرستان و بخشهای تابعه بمپور و بزمان برگزار  شده و یا در حال برگزاری است .

رضائی، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این گفتمان‌ها پاسخگوئی به تعدادی از سئوالات و شبهات و تبیین و نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که با همکاری آموزش و پرورش ایرانشهر برگزار می شود .

مسؤول برگزاری گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر، گفت: حجج اسلام عیسی بزمانی، امام جمعه بزمان، محسن محمدزاده و ابوالقاسم رزاقی از اساتید این گفتمانها هستند . /940/پ202/ص

ارسال نظرات