۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۴۷۲۶۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

شهدا برای همه ما الگوهای مردانگی و شجاعت هستند

شهدا برای همه ما الگوهای مردانگی و شجاعت هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: شهدا برای همه ما الگوهای مردانگی و شجاعت هستند و این عزیزان همان کسانی هستند که پرچم اسلام را برفراشته‌اند و تا قیامت در اهتزاز نگه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سردار محمدعلی عطایی در شهرستان کنگاور در سخنانی اظهار داشت: طبق آیات، احادیث و روایات شهدا زنده هستند و نزد خداوند خویش روزی می‌خورند و امروز باید به مردم شهرستان کنگاور درود بفرستیم که چنین شهدایی را تربیت نموده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: به سهم خودم از خانواده‌های شهدای این دیار تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا این عزیزان با فدا کردن فرزندان خود به این انقلاب و نظام عزت و سربلندی بخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری ادامه داد: شهرستان کنگاور بیش از ۴۲۰ شهید دوران دفاع مقدس و چهار شهید مدافع حرم تقدیم نظام اسلامی نموده است که این نشان دهنده روحیه انقلابی و دینی مردم این دیار می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شهدا برای همه ما الگوهای مردانگی و شجاعت هستند و این عزیزان همان کسانی هستند که پرچم اسلام را برفراشته‌اند و تا قیامت در اهتزاز نگه خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تا زمانی که روحیه شهادت و ایثار در بین مسلمین و جهان اسلام وجود داشته باشد دشمنان هرگز نمی‌توانند توطئه و دسیسه‌ای انجام دهند./1400/

ارسال نظرات