۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۴۹۲۴۱
معاون پرورش حوزه های علمیه خبر داد؛

عرضه آثار بیش از ۸۰ واحد پژوهشی در نمایشگاه دستاوردهای علمی حوزه

عرضه آثار بیش از ۸۰ واحد پژوهشی در نمایشگاه دستاوردهای علمی حوزه
حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی به ارائه گزارشی از روند فعالیت های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی حوزه پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پرورش حوزه های علمیه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی حوزه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در مراسم با اشاره به ایجاد تعداد 68 غرفه کتاب در این نمایشگاه اظهار داشت: به دلیل طبق محدودیت های که وجود داشت تنها توانستیم بخشی از پژوهش های انجام گرفته در حوزه های علمیه نهادهای حوزوی را در این نمایگاه به نمایش گذاریم.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ واحد پژوهشی و انتشاراتی حوزوی دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند و از دفاتر مراجع عظام تقلید، مراکز پژوهشی، مراکز آموزشی و پژوهشی، انتشارات منتصب به حوزه و غرفه هایی که مربوط به نهاد های حوزوی است در این نمایشگاه غرفه دارند و دستاوردهای نهادهای پژوهشی حوزه های علمیه را برای مخاطبان عرضه می کنند.

معاون پرورش حوزه های علمیه بیان داشت: این نمایشگاه نمایی از دستاوردهای حوزه در عرصه علوم انسانی اسلامی است و چندین هزار پژوهش در این راستا تحقق پیدا کرده و در این نمایشگاه ارائه می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی ابراز کرد: تلاش شده برای رونق فروش آثار ارائه شده در این نمایشگاه بُن های خرید کتاب نیز ارائه شود تا قدرت و توانایی علاقه مندان برای تهیه کتاب ها افزایش پیدا کند.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب و دستاورد‌های علمی حوزه از تاریخ ۱۷ الی ۲۲ دی ماه 1402 از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا قم دایر بوده و علاقه مندان می توانند در ساعت های مد نظر خود از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظرات