۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۴۹۴۱۲
رییس هیأت مدیره مؤسسه نهج‌البلاغه اصفهان خبر داد؛

برگزاری کنگره بین المللی نهج البلاغه و زیست شرافتمندانه

برگزاری کنگره بین المللی نهج البلاغه و زیست شرافتمندانه
اصفهان _ حجت الاسلام سالک گفت: کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه مبتنی بر بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بنا و موضوعات کمیته‌ها نیز در راستای منویات ایشان طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، رییس هیأت مدیره مؤسسه نهج‌البلاغه اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مؤسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان در سال ۱۳۹۲ تأسیس گردیده است، گفت: اساسنامه این مؤسسه به تصویب رسیده و براساس آن هیأت امنا و هیأت مدیره‌ای شکل گرفته است و فعالیت این مؤسسه مورد توجه دستگاه‌های استان اصفهان قرار گرفته است.

حجت الاسلام سالک در ادامه افزود: تربیت مربی و کادر برای تدریس در محافل مختلف در دستگاه‌ها و دیگر حوزه‌ها مورد توجه قرار گرفته است. کنگره‌های قابل توجهی نیز از سوی مؤسسه نهج‌البلاغه برگزار شده است، کنگره انسان در تراز نهج البلاغه و سلامت معنوی در نهج‌البلاغه از جمله این کنگره‌ها هستند که در دانشگاه‌های اصفهان برگزار شده است.

رییس هیأت مدیره مؤسسه نهج‌البلاغه با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف در این مؤسسه، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی بناهای مختلفی برای ترویج و آموزش نهج‌البلاغه صورت گرفته است، کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه یکی از کنگره‌های مهم با موضوع نهج‌البلاغه است که پیش نشست‌های متعددی را دارد و فردا پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه نشست کمیته اقتصاد و نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد همچنین پیش نشست بعدی در دانشگاه تحت عنوان جوانان و نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالک خاطرنشان کرد: کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه مبتنی بر بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بنا شده و موضوعات کمیته‌ها بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب طراحی و تنظیم شده است و اساس و مبنای ما در طراحی این کنگره این موضوع بوده است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات