۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۹۸۶۵

اعزام هفتمین کاروان زائر اولی های شهرستان کاشان به مشهد مقدس

اعزام هفتمین کاروان زائر اولی های شهرستان کاشان به مشهد مقدس
اصفهان - مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان از اعزام هفتمین کاروان زائر اولی های شهرستان کاشان به مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهاندار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: همزمان با ماه رجب المرجب و میلاد باسعادت حضرت امام محمد باقر (ع) به همت کانون خدمت رضوی منطقه کاشان و مساعدت و همکاری خیرین کاشانی هفتمین کاروان زائر اولی‌های شهرستان کاشان در قالب کاروان مهر درخشان رضوی به مشهدمقدس اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام این دوره از زائر اولی‌ها توسط شبکه ریلی قطار انجام می‌شود، افزود: این تعداد زائر اولی امام رضا (ع) از منطقه کاشان که به دلیل شرایط نامساعد مالی تاکنون به زیارت امام رضا مشرف نشده و یا توفیق تشرف به مشهد مقدس طی ده سال گذشته را نداشته اند به مشهد مقدس اعزام شدند.

جهاندار با بیان اینکه زائران حرم رضوی طی ۳ شب و ۴ روز اسکان در مشهد مهمان بنیاد کرامت رضوی هستند، یادآور شد: هزینه ایاب و ذهاب زائران از طریق خیرین و خادمیاران شهرستان کاشان تأمین شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان ادامه داد: زائران امام رضا (ع) طی مدت سفر ضمن اینکه از زیارت مضجع امام هشتم(ع) از برنامه‌های متنوع فرهنگی آستان قدس بهره مند می‌شوند و یک وعده هم مهمان امام رضا(ع) هستند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات