۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۵۰۰۰
امام جمعه اهر:

دهه فجر دهه احیای ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه اهر گفت:انقلاب اسلامی فرصتی را برای همگان فراهم کرده تا زیر پرچم علوی به خدمت محرومان و مستضعفان بپردازیم.
امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهر، حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر، امروز در جلسه شورای اداری این شهر، خدمتگزاری به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای مسؤولان دانست و گفت: مدیران و کارمندان دولت بایستی قدر توفیق خدمت به مردم را بدانند و با خلوص نیت کار در نظام اسلامی را عبادتی برای خود به حساب آورند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی فرصتی را برای همگان فراهم کرده تا زیر پرچم علوی به خدمت برای محرومان و مستضعفان بپردازیم.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه با تأکید بر وحدت در همه مسائل اجتماعی تصریح کرد: وحدت و همدلی، سبب پیشرفت و تفرقه و تخریب نیز عامل عقب ماندگی است.

رییس حوزه علمیه اهر با اشاره به این‌که دهه فجر انقلاب اسلامی دهه ارزش های انقلاب است، اظهار داشت: باید همه مسؤولان و مردم با توجه آغاز دهه چهارم انقلاب با راهکارهای مناسب عملی و برگزاری برنامه‌های ویژه به سبب برخی توطئه‌های استکبار پررنگ‌تر و حماسی تر از سال‌های گذشته در صحنه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی زاده ابراز داشت: هرچه داریم به برکت نظام و انقلاب است و همه مدیون شهدا و امام شهدا هستیم و باید با ساز و کارهای مناسب در تداوم این راه که راه امام و شهدا است، گام های عملی برداریم.

همچنین صفر اصغری، فرماندار اهر، در این نشست با اشاره به نقش رهبری در تحولات سیاسی و علمی کشور خاطرنشان کرد: هر کجا که مشکل برای نظام و انقلاب بوده با نفس قدسی و رهبری حکیمانه مقام ولایت توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی گفت: نباید ایام الله دهه فجر را در افتتاح پروژه ها خلاصه کرد، بلکه با ارایه برنامه های مدون در زمینه های مختلف و تدوین افکار و اندیشه های امام راحل و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جدید آنها را با آرمان ها و اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی بیشتر آشنا کنیم.

اصغری تأکید کرد: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر ارزش ها است و باید همه در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی گام‌های عملی برداریم./935/پ202/س
ارسال نظرات