۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۵۰۵۱

سرپرست بسیج طلاب شهید محلاتی استان سمنان منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید محلاتی استان سمنان منصوب شد.
بسيج طلاب
حجت الاسلام سید هادی موسوی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، از انتصاب سرپرست حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید محلاتی این سازمان خبر داد.

وی افزود: حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور حکمی، محمد مهدی رعایتی را به عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید محلاتی این استان منصوب کرد.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: این حوزه مقاومت به عنوان دومین حوزه مقاومت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان راه اندازی شده است. طلاب و روحانیان بسیجی شهرستانهای سمنان، دامغان، مهدی شهر و گرمسار تحت پوشش این حوزه مقاومت قرار می گیرند. در این حوزه مقاومت 893 طلبه و روحانی بسیجی به صورت فعال و عادی در قالب سه پایگاه برادران، دو پایگاه خواهران و یک گروه مقاومت برادران فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دیگر حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون این استان با نام شهید مطهری در شهرستان شاهرود فعالیت می کند، بیان داشت: در این حوزه مقاومت 630 طلبه و روحانی بسیجی به صورت فعال و عادی عضویت دارند.

گفتنی است، در استان سمنان بیش از یک هزار و 500 طلبه و روحانی بسیجی در قالب 13 پایگاه مقاومت و یک گروه مقاومت فعالیت می کنند./960/پ202/ص

ارسال نظرات