۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۷۵۱۹۲۳
نمایشگاه مطبوعات؛

طوفان الاقصی؛ فصل جدیدی از رویارویی مردم فلسطین با صهیونیست‌ها/ انتخابات از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است

طوفان الاقصی؛ فصل جدیدی از رویارویی مردم فلسطین با صهیونیست‌ها/ انتخابات از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است
سردار شریف با اشاره به این که مردم فلسطین مقاطع مختلفی از جمله گفت‌وگو، سازش، مبارزات چریکی و بعضا امنیتی و نظامی را پشت سر گذاشته اند، طوفان الاقصی را فصل جدیدی از رویارویی مردم فلسطین با صهیونیست ها عنوان کرد.
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به بیش از ۷۰ سال مبارزه مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مردم فلسطین مقاطع مختلفی از جمله گفت‌وگو، سازش، مبارزات چریکی و بعضا امنیتی و نظامی را پشت سر گذاشته اند؛ اما طوفان الاقصی فصل جدیدی از رویارویی مردم فلسطین با صهیونیست ها است.
 
وی افزود: طوفان الاقصی مولفه های خاص خود را دارد و رژیم صهیونیستی همان وضعیتی که در طول بیش از چهار ماه داشت، همین الان می توانیم بگوییم که برنده این میدان چه کسی می باشد؛ این رژیم علی رغم همه این جنایت ها و بمباران ها نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران بیان داشت: مطمئنا رژیم صهیونیستی با تداوم حمله های خود، چیزی به دست نخواهند آورد؛ بلکه بدتر، ممکن است حمایت جهانی از مردم فلسطین و انزجار و نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کند.
 
وی افزود: تعداد ۷۰۰۰۰ رزمنده فلسطینی در فلسطین و کرانه باختری آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستند که تاکنون ۱۱۰۰ نفر از آنان در طول این مدت با رژیم صهیونیستی مقابله کردند که هنوز ۶۹۰۰۰ نفر آماده مقابله هستند که این عدد، عدد بسیار بالایی است.
 
سردار شریف با اشاره به نقش آمریکایی ها در ادامه دار شدن تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین بیان داشت: اگر نبود پشتیبانی آمریکا از رژیم صهیونیستی، وضعیت این رژیم بدتر از امروز بود و این مسئله ای است که همه دنیا به آن اعتراف دارند.
 
وی در ادامه انتخابات را یکی از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی عنوان و اظهار داشت: مردم و نقش آنان در قدرت انقلاب اسلامی چیزی است که امامین انقلاب نیز به آن تاکید کرده اند و هرمقدار مردم، نقش آفرینی بیشتری در صحنه ها داشته باشند، موجب وحدت و اقتدار ملی و تضمین کننده امنیت ملی ایران اسلامی خواهد بود.
 
سخنگوی سپاه پاسداران افزود: مشارکت مردم در انتخابات توان مضاعفی برای نظام اسلامی تولید می کند که مجلسی قوی و مستحکم و با انگیزه تر برای رفع مشکلات کشور باشد و مشارکت بالای مردم در انتخابات می تواند، تیغ تیز دشمنان انقلاب اسلامی را کند گرداند؛ چنانکه این مسئله در گذشته مورد تجربه قرار گرفته است.
 
وی در ادامه با اشاره به جایگاه روحانیت در نظام اسلامی بیان داشت: روحانیت در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و بیشترین هجمه دشمنان بر روحانیت است که باید بتوانیم چهره واقعی از روحانیت را به مردم نشان دهیم. 
 
سردار شریف افزود: رسالت خبرگزاری تخصصی مثل خبرگزاری رسا می تواند کمکی باشد برای بازنمایی چهره نورانی و منحصربفرد روحانیت برای مردم جامعه اسلامی‌ و باید از ظرفیت های رسانه در این زمینه استفاده شود.
ارسال نظرات