۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۵۱۹۳۰
نمایشگاه مطبوعات؛

نخبگان جامعه برای استحکام نظام و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

نخبگان جامعه برای استحکام نظام و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
حجت الاسلام کاظمی گفت: می توان با ایجاد امیدواری در میان مردم و همراهی مسئولان با آنان، می توان مقدمات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم ساخت.

حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند در نشست تواصی به حق که با حضور حجج اسلام صلح میرزایی رئیس دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، سید جلال موسویان سخنران مذهبی و محمد مسلم وافی یزدی جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه در سالن گفت‌وگوی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد، به تبیین چگونگی حضور حداکثری مردم در انتخابات پرداخت و بیان داشت: با ایجاد امیدواری در میان مردم و همراهی مسئولان با آنان، می توان مقدمات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم ساخت.

وی افزود: نباید تشکیل میزهای خدمت مسئولان در نماز جمعه ها و مکان های عمومی در طول ایام سال تعطیل بوده و تنها در ایام انتخابات تشکیل شود.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به نقش آفرینی خواص و نخبگان جامعه در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: معصومان(ع) در طول تاریخ اسلام با خواصی مواجه بودند که به هنگام، به وظیفه خود عمل نکرده و موجبات به وجود آمدن خسارت های جبران ناپذیر به اسلام شدند.

امام جمعه پرند با بیان این که انقلاب اسلامی، کاملترین و مدرنترین الگوی اسلام ناب محمدی را ارائه کرده است بیان داشت: باید نخبگان جامعه به هنگام برای استحکام نظام و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

ارسال نظرات