۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۹۴۱
معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران:

حضور در انتخابات از راه های ایجاد قدرت در جامعه است

حضور در انتخابات از راه های ایجاد قدرت در جامعه است
حجت الاسلام اکبری با اشاره به اهمیت شرکت باشکوه مردم در انتخابات، حضور مردم در انتخابات را از جمله راه های ایجاد قدرت در جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام امیرعباس اکبری معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به عصر جنگ رسانه ای اظهار داشت: امروزه بسیاری از کشورها از طریق خبررسانی دروغ سعی در تشنج کردن مسائل و برخی از جوامع دارند که این، نشان از اهمیت خبر و خبررسانی در جوامع دارد.

وی در ادامه با اشاره به آیه وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ بیان داشت: وقتی قرآن کریم می فرماید برای مقابله با دشمنان، قدرت ایجاد کنید، یکی از راه های ایجاد قوا، حضور مردم در راهپیمایی ها است که الحمدلله مردم ما در حضور در صحنه ها، نقش آفرینی خوبی کردند.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران حضور در انتخابات را رفع کننده نواقص و مشکلات کشور عنوان و افزود: بهترین راهکار این است که نواقص موجود اصلاح شوند؛ نه این که در انتخابات غایب بوده و شرکت نداشته باشیم؛ چراکه راه حل رفع مشکلات کشور غایب بودن از میدان های حضور نیست؛ بلکه باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده و با انتخاب نامزدهای اصلح، گامی در راستای حل مشکلات جامعه خود برداریم.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اهمیت همیاری و همکاری مردم با حاکمان واستمرار حکومت ها خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم با حاکمان خود نباشند، کشور آنان نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند؛ چنانکه ائمه معصومان(ع) با وجود گذشت سالیان بسیار اما به دلیل عدم همیاری مردم نتوانستند حکومت تشکیل دهند.

 

 

ارسال نظرات