۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۵۱۹۲۸
نمایشگاه مطبوعات؛

مشارکت حداکثری زمینه تحقق آرمان‌های مهدوی را فراهم می سازد

مشارکت حداکثری زمینه تحقق آرمان‌های مهدوی را فراهم می سازد
سخنران مذهبی با اشاره به فتنه‌های سال‌های ۸۸ و ۹۸ گفت: مردم در این فتنه‌ها پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستادگی کرده و با رای دادن و مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه تحقق آرمان‌های مهدوی را فراهم خواهند ساخت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال موسوی سخنران مذهبی در نشست تواصی به حق که با حضور حجج اسلام صلح میرزایی رئیس دفتر حفظ و نشرآثار رهبر معظم انقلاب، اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند و محمد مسلم وافی یزدی جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه در سالن گفت وگوی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی تواصی به حق و مساوات است که باید این مسئله در میان مردم تبیین و تشریح شود.

وی افزود: باید اسلام حقیقی را در میان مردم ترویج کرده و با رای دادن، زمینه انقلاب حقیقی که همان انقلاب حضرت مهدی(عج) است را فراهم کنیم.

سخنران مذهبی با اشاره به فتنه های سال های 88 و 98 اظهار داشت: مردم در این فتنه ها پای انقلاب و آرمان های آن ایستادگی کرده و با رای دادن و مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه تحقق آرمان های مهدوی را فراهم خواهند ساخت.

ارسال نظرات