۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۵۲۲۹۵
امام جمعه موقت کاشان:

حضور در انتخابات دشمنان اسلام و نظام را مأیوس می سازد

حضور در انتخابات دشمنان اسلام و نظام را مأیوس می سازد
اصفهان –حجت الاسلام اسلامی تبار حضور همگانی ملت ایران در انتخابات پیش رو را سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و نظام دانست و گفت: عدم شرکت در انتخابات دشمن را گستاخ می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار سه شنبه شب در مسجد آیت الله رضوی کاشانی در جمع نمازگزاران گفت: شرکت در انتخابات کمترین انجام وظیفه است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: خدای متعال در آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال می‌فرماید «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُمْ»؛ این آیه از ما می‌خواهد دشمنان را از تجاوز و توطئه علیه کشور و اسلام بترسانیم تا جرات هیچ گونه تعرضی نداشته باشند.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: اگر مشارکت ما در عرصه‌های مختلف کشور کم رنگ باشد، دشمنان تشویق به توطئه علیه ما می‌شوند، اما اگر مشارکت بالایی داشته باشیم آن‌ها دچار دلهره و یاس خواهند شد.

وی یادآور شد: جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شده بود ایران چهل سالگی پیروزی خود را جشن نخواهد گرفت، اما به فضل الهی و به کوری چشم استکبار جهانی ملت غیور و انقلابی ایران ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: جان بولتون در مصاحبه اخیر خود به شکست توطئه هایشان اذعان کرده و علت شکست خود را حضور جدی مردم ایران و حمایت از نظام خود می‌داند که این نشان از اهمیت حضور مردم در انتخابات دارد.

وی حضور همگانی ملت ایران در انتخابات پیش رو را سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و نظام دانست و اظهار داشت: عدم شرکت در انتخابات دشمن را گستاخ می‌کند تا اعمال مجرمانه و خراب کارانه خود را بیش از پیش علیه مردم ایران انجام دهد.

به گفته وی امروز علی رغم همه کاستی‌ها و مشکلات، حرکت ملت ایران رو به رشد است و ایران حرکت پیش رونده داشته است و باید حداکثر توان خود را در این مسیر به کار گرفت.

امام جمعه موقت کاشان رفع نواقص و مشکلات و پیشرفت‌ها را در گرو حضور حداکثری مردم درپای صندوق رای و انتخاب اصلح دانست و گفت: کمتر از دو روز به برگزاری انتخابات مجلس که به فرمایش امام خمینی(ره) در رأس همه امور است باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۱ دوره از مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است، اظهار داشت: از ابتدای تشکیل مجلس شورای اسلامی طیف‌های گوناگونی در ترکیب نماینده‌های مجلس حضور داشتند، برخی با پشتیبانی یک گروه و یا فرد خاص حمایت مردم را جلب کردند و به مجلس رفتند و برخی از همین افراد که با عنوان نماینده طیف چپ یا راست وارد مجلس شدند رنگ عوض کرده و در مجلس به شکلی مخالف آنچه گفتند بودند عمل کرده اند./۱۳۰۷/ 

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات