۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۵۲۴۴۸
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس:

تضعیف انتخابات خیانت است/انتخاب اصلح؛ رسالت رأی دهندگان

تضعیف انتخابات خیانت است/انتخاب اصلح؛ رسالت رأی دهندگان
حجت الاسلام و المسلمين ساجدی گفت: در این پیچ تاریخی همه برای ادای دین به خون شهدا و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری باید در انتخابات شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمين على اكبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با اشاره به آیه ۶۲ سوره نور گفت: اگر نائب ولی خدا امری کرد باید فورا اطاعت شود امروز در این پیچ تاریخی همه برای ادای دین به خون شهدا و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری باید در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند همه آحاد ملت وظیفه دارند علاوه بر این که خود در انتخابات شرکت کنند و بقیه را نیز به حضور دعوت کنند این بیانات رهبری یعنی جهاد و باید بسم الله گفت و وارد عرصه شد.

حجت الاسلام و المسلمين ساجدی اظهار داشت: واقعه عبرت آموز صفین را باید یادمان باشد چراکه رای سفید ابوموسی اشعری باعث شکست امیرالمومنین(ع) شد و بعد قائله خوارج ایجاد شد در نتیجه باید مراقب عمر و عاص های تاریخ بود.

وی یادآور شد: تایید یک کاندید نشناخته و بدون تحقیق حماقت است از طرف دیگر تضعیف انتخابات نیز خیانت است و در حقیقت تکمیل انتخابات با شناسایی و انتخاب اصلح رسالت ما است.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس اظهارداشت: به ویژگی و شاخص های اصلح اشاره کرد و اذعان نمود: کسی را باید انتخاب نمود که اخلاص داشته باشد و وابسته  و وامدار کسی نباشد چراکه وقتی اخلاص بیاید تلاش هم خواهد آمد و از فرصت خدمتی که برای او ایجاد شده استفاده می نماید. 

وی تاکید کرد: کسی که منتخب مردم می شود نباید خوش نشین نباشد و باید نسبت به مشکلات مردم دغدغه مند باشد و شرایط زندگی او متفاوت از مردم نباشد و به عبارتی باید نمایندگانی که انتخاب می شوند از جنس مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمين ساجدی در تعریف انقلابی بودن گفت: انقلابی بودن این است که مردم را فرش زیر پای خود نکند بلکه خود را فرش زیر پای مردم کند، مردم را پله های ترقی خودش نمی کند بلکه خودش را پله های ترقی مردم قرار می دهد.

ارسال نظرات