۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۷۵۲۵۹۴
دادستان کل کشور:

موارد محدودی در رابطه با تخلفات انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده شده است

موارد محدودی در رابطه با تخلفات انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده شده است
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد تصریح کرد: تا به امروز مسأله مهمی رخ نداده است و موارد محدودی منجر به تشکیل پرونده شده است که به موقع به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد، دادستان کل کشور و غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر امروز از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان بازدید کردند.

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما بعد از انقلاب، کشوری تعیین کننده، پویا و موثر در منطقه و جهان بوده است و امروز هر نوع تحولی در ایران مورد توجه هم خیرخواهان و هم بد خواهان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد بیان کرد: در طول ۴۵ سال اخیر ملت ایران در همه صحنه‌ها بدخواهان را مایوس کرده و و خیرخواهان را امیدوار کرده است. امیدواریم امروز ۱۱ اسفند ماه که روز سرنوشت سازی است، خیرخواهان ملت خوشحال و بدخواهان مایوس شوند و امروز ملت ایران به وظیفه خودش عمل خواهد کرد.

وی در رابطه با روند نظارت بر انتخابات گفت: از چند ماه گذشته جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و رسیدگی به جرایم انتخاباتی را به صورت مرتب در سراسر کشور برگزار کردیم. گزارش‌هایی در این مدت ارسال شده که بیشتر آن‌ها تخلفاتی انتخاباتی بوده‌اند و ما نیز تا به امروز با نگاه پیشگیرانه با آن‌ها برخورد کرده‌ایم و تا به امروز مسأله مهمی رخ نداده است و موارد محدودی منجر به تشکیل پرونده شده است که به موقع به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات