۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۵۳۵۹
آیت‌الله فاضل لنکرانی:

حضور حماسی و پرشورمردم تکلیف همه را روشن کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله جواد فاضل لنکرانی با تببین ابعاد پیام های حضور مردم در حماسه 22 بهمن گفت: پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن به افرادی که در داخل کشور دنبال ایجاد اختلاف هستند این بود که دست از این اقدامات بردارند.
2/ ايت الله جواد فاضل لنکراني
آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در سخنانی از حضور حماسی و پرشورآحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی و بیدار ایران در راهپیمایی امسال تکلیف را برای همه افراد جامعه روشن کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پیام های حضور حماسی مردم در صحنه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تاکید کرد: دوستداران انقلاب بدانند که این انقلاب اسلامی حیات بسیار قوی دارد و مقتدرتر و عزیزتر و با صلابت تر از همیشه به راه پرافتخار خود ادامه می دهد.

استاد حوزه علمیه قم پیام دیگر حضور حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال را خطاب به بیگانگان و دشمنان قسم خورده انقلاب دانست و گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی نشان داد که آنها همچنان به ارزش ها و مبانی اصیل انقلاب وفادار هستند و این حضور حماسی آنان برای دشمنان که علیه انقلاب در صدد نقشه چینی هستند یک نوع ناامیدی کاملی را ایجاد کرد.

آیت الله فاضل لنکرانی بیان داشت: پیام حضور حماسی مردم به افرادی که در داخل کشور دنبال ایجاد اختلاف هستند این بود که دست از این اقدامات بردارند.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه ما باید اتحاد و همدلی داشته باشیم تاکید کرد: مردم ایران در 22 بهمن امسال به خوبی بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند و به نظر من این اتفاق در تاریخ انقلاب و کشور نقطه عطفی مثالزدنی خواهد بود. /924/ت301/ف.

ارسال نظرات