۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۵۳۶۳۸
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

تعطیلی ۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز

تعطیلی ۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز
مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از شناسایی و تعطیلی هفت مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز از ابتدای اسفند امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از شناسایی و تعطیلی هفت مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز از ابتدای اسفند امسال تاکنون خبر داد.

مهرداد شریفی گفت: با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه، هفت مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای اسفند سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده است.

او با تاکید بر اینکه هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز، اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است، افزود: همه مکان‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.

دکتر شریفی ادامه داد: دخالت افراد بدون صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

این مقام مسؤول در دانشگاه اظهار کرد: مراجعه شهروندان به مراکز غیر مجاز زیبایی که اغلب در منازل مسکونی و به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند، منجر به ایجاد آسیب و صدمات جبران ناپذیر می‌شود.

معاون درمان دانشگاه توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می‌توانند موضوع را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

ارسال نظرات