۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۵۴۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

پروژه اسلام هراسی غرب به جایی نخواهد رسید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: پروژه اسلام هراسی غرب به ویژه فرانسه به جایی نخواهد رسید.
اسلام


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) با بیان اینکه ایران در دوران طاغوت هر روز بیشتر در فساد تباهی غرق می‌شد، اظهار داشت: اگر امام قیام نمی‌کردند و انقلاب نمی‌شد، امروز هیچ کشوری غرق در فساد و تباهی نبود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه همه مردم در برابر انقلاب وظایفی برعهده دارند، افزود: باید در برابر انقلاب، این نعمت بزرگ که توسط امام خمینی (ره) به دست ما رسیده است وظیفه خودمان را نسبت به آن به خوبی انجام دهیم و دین خود را نسبت به آن ادا کنیم.

وی به اسلام‌هراسی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه اشاره کرد و گفت: ما باید نسبت به معرفی صحیح دین اسلام در برابر دشمن که می‌خواهد چهره خشن و زشتی از دین اسلام معرفی کند بیش از پیش تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام معبودی به جریان منحرف جدایی دین از سیاست اشاره کرد و نسبت به رد آن با استناد به وصیت امام خمینی(ره) گفت: نمی‌شود دین را از عرصه‌های سیاست جدا کرد چرا که این عمل را امام خمینی(ره) به همه جهانیان ثابت کردند.

وی یادآور شد: استقلال صنعتی و اقتصادی و سیاسی امروز به برکت انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و ما امروزه بسیاری از مراحل پیشرفت را پیموده‌ایم و شما طلاب و فضلا باید از این انقلاب عظیم پاسداری کنید تا آن را به صاحبش امام زمان(عج) برسانیم. /935/پ202/ص

ارسال نظرات