۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۵۶۹۲۲

تقدیر آیت الله اعرافی از فعالیت های هلال احمر و جوانان جهادی و بسیجی

تقدیر آیت الله اعرافی از فعالیت های هلال احمر و جوانان جهادی و بسیجی
آیت الله اعرافی از جمعیت هلال احمر و همچنین خیل عظیم جوانان که با روحیه جهادی و بسیجی با هلال احمر همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، در دیدار محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:  توافق هایی که مابین حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر انجام شد، مسائل مهمی بود که گام هایی برای تحقق آن برداشته شد و حوزه هم در خدمت مردم و همراه با هلال احمر خواهد بود.

آیت الله اعرافی بیان کرد: فعالیت های هلال احمر چه در استان قم و چه در مناطق مختلف بسیار ارزشمند است و از استان قم انتظار می رود که در همه ابعاد سرآمد، پیشگام و پیشتاز باشد و خوشبختانه هلال احمر این رویکرد را دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت ها و مشارکت بیشتر مردم در امداد و رسیدگی در مواقع بحران، شاهد پیشرفت در استان باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه بر عنایت ویژه مسئولان  استانی، کشوری، دستگاه ها و قوای مختلف  به هلال احمر  بیش از گذشته تاکید کرد.

آیت الله اعرافی در پایان صحبت های خود از مدیرعامل و همکاران وی و همچنین خیل عظیم جوانان که با روحیه جهادی و بسیجی با هلال احمر همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: در پایان این دیدار، آیت الله اعرافی با اهدای لوح سپاس به محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر قم از خدمات شایسته و ارزنده این جمعیت در یکسال گذشته قدردانی کرد.

ارسال نظرات