۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۵۶۹۸۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کانون‌های خدمت رضوی برای تحقق شاخصه های بیانیه گام دوم تلاش کنند

کانون‌های خدمت رضوی برای تحقق شاخصه های بیانیه گام دوم تلاش کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کانون‌های خدمت رضوی درمنطقه کاشان از هیچ تلاشی برای تحقق شاخصه‌های بیانیه گام دوم و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در دیدار با مدیر و اعضای کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان با تبریک موالید ایام دهه کرامت، گفت: خدمت خود را به نیابت از امام معصوم انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه پذیرایی چایی در چایخانه امام رضا(ع) می‌تواند در سه حالت از طرف شخص خود، از طرف خود، اما ثواب آن را هدیه کنید به امام رضا و یا به نیابت انجام دهید، افزود: انجام هر کاری به نیابت افراد بهترین کار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: برای پذیرایی در چایخانه امام رضا(ع) از زمان حرکت از خانه تا رسیدن به و هنگام بازگشت به خانه همه کار‌های خود را به نیابت انجام دهید.

وی با بیان اینکه همه کار‌های مستحبی را به نیابت امام معصوم انجام دهید چرا که ارزش کار شما را بی نهایت می‌کند، اظهار داشت: اگر می‌خواهید ارزش کاری که انجام می‌دهید بالاتر برود تلاش کنید تا در کار‌های خود اخلاص داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اخلاص را دارای مراتب دانست و گفت: زمینه‌های کسب اخلاص بیشتر در امور وجود دارد و در این زمینه هرچقدر کارکنید باز هم زمینه کسب اخلاص بیشتر وجود دارد.

وی با بیان اینکه خداوند اخلاص را به کسی می‌دهد که محبوب خدا باشد به راه‌های محبوب شدن نزد خدا اشاره کرد و یکی از راه‌های محبوب شدن نزد خدا تبعیت از پیامبراکرم(ص) دانست.

به گفته وی هر چقدر اخلاص در کار‌ها بیشتر باشد کیفیت عمل بالاتر می‌رود و اخلاص دارای درجات است و جا برای ارتقاء درجات اخلاص همیشه وجود دارد و راه آن نیز تبعیت از پیامبراست.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: برای رسیدن به اخلاص حتی تو فکر خود نباید نسبت به حکم پیامبر تردید کنید، بلکه باید تلاش کنید به مرحله تسلیم برسید.

وی با بیان اینکه اگر امام رضا(ع) در قید حیات بودند از او سؤال می‌کردید مجموعه کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان با این تعداد وظایف و خدمات کافی است، امام رضا(ع) چه پاسخی می‌دادند، گفت: امام رضا (ع) به مانند امام زمان (عج) می‌گفتند: در دوران غیبت وظایف خود را از ولی فقیه بگیرید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: امام زمان(عج) می‌فرمایند از ۱۴۰۰ سال تا به امروز نایب قرار دادم و امروز نیز یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و نایب امام زمان(عج) تعجیل در ظهور است حتی اگر شده یک دقیقه ظهور نزدیک‌تر شود.

وی یکی از اقدامات رهبر معظم انقلاب برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) را بیانیه گام دوم انقلاب دانست و ابراز داشت: کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان از هیچ تلاشی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان از خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی به عنوان سه دستور رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نام برد و ابراز داشت: کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان با تشکیل گروه‌های اندیشه ورز تلاش کنند تا شاخصه‌های سه گانه بیانیه گام دوم انقلاب تحقق یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از اهداف خود در کاشان توجه به دانش آموزان در آموزش و پرورش اعلام کرد و با بیان اینکه تا کنون به مدارس زیادی سرکشی کرده است، گفت: بچه‌ها می‌توانند در خانواده‌ها تحول ایجاد کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات