۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۵۷۲۹۱
استاد حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

قدرت نظامی و رسانه ای، لازمه تقابل با دشمنان

قدرت نظامی و رسانه ای، لازمه تقابل با دشمنان
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: رسانه‌های غربی در کنار تجاوزگری صهیونیست‌ها تلاش دارند که جای ظالم و مظلوم را تغییر دهند، به نوعی که در بسیاری از رسانه‌های غربی و اروپایی این مهم را می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: امروز صحنه نبرد و تقابل کشورها جای خود را به تقابل رسانه ای و جنگ نرم داده است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که در گذشته تقابل کشورها کاملا جنبه نظامی و بخشی هم سیاسی داشت.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بنابراین با توجه به اینکه شکل و نوع تقابل کشورها و دولت‌ها با همدیگر تفاوت پیدا کرده است باید در بحث جنگ نرم و فضای مجازی دست بالا را داشته باشیم زیرا اگر نتوانیم به این مرحله برسیم بی‌شک در مقابل تهاجم فرهنگی و خبری دشمنان دچار مشکل خواهیم شد.

حجت الاسلام کریمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تجاوزگری صهیونیست‌ها علیه مردم غزه یک جنگ ترکیبی کامل می‌باشد، یادآور شد: در کنار تهاجم نظامی و نسل کشی مردم غزه توسط صهیونیست‌ها، شاهد فعالیت رسانه‌های همسو با دولت غاصب اسرائیل و آمریکا هستیم که به نوعی به دنبال توجیه این جنایات هستند.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی در کنار تجاوزگری صهیونیست‌ها تلاش دارند که جای ظالم و مظلوم را تغییر دهند، به نوعی که در بسیاری از رسانه‌های غربی و اروپایی این مهم را می‌بینیم که اخبار به صورت کاملاً بالعکس منتشر می‌شود بنابراین وظیفه اصحاب رسانه و فعالان مجازی در جهان اسلام بویژه در کشورمان تبیین واقعیت‌ها می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز نباید تنها به قدرت نظامی و دفاعی خود اتکا داشته باشیم بلکه باید در کنار آن به قدرت نرم و رسانه‌ای نیز اعتماد و اتکا کاملی داشته باشیم و این دو را برای تقابل با دشمنان یکی سازیم./1400/

ارسال نظرات