۲۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۵۷۳۴
در استان گلستان؛

همایش اصلاح الگوی مصرف در آموزه‌های دینی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش اصلاح الگوی مصرف در آموزه های دینی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گلستان برگزار می شود.
سال اصلاح الگوي مصرف
به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان، از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش اصلاح الگوی مصرف در آموزه های دینی تا پانزدهم اسفندماه سال جاری خبر داد. 

بر اساس اعلام شرکت گاز استان گلستان، همایش اصلاح الگوی مصرف در آموزه های دینی روزهای نوزدهم و بیستم اسفند‌ امسال با حضور ائمه جمعه و اعضای ستادهای نماز جمعه استان گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود. 

این همایش در دو بخش اعلام شده که بخش اول آن شامل اعتدال و قناعت از دیدگاه آیات، روایات و احادیث و سیره عملی معصومین(ع) و بزرگان دینی، اسراف و تبذیر از دیدگاه آیات، روایات و احادیث و سیره عملی معصومین و بزرگان دینی و مصرف بهینه و عدالت اجتماعی از دیدگاه آیات، روایات و احادیث و سیره عملی معصومین و بزرگان دینی است.

همچنین بخش دوم مقالات همایش در خصوص تبیین الگوی مصرف بهینه با رویکرد صرفه جویی در زمینه انرژی، ارائه راهکارهای الگوی مصرف منطبق با فرهنگ بومی استان و نقش خانواده در خصوص تأثیرگذاری بر فرآیند عملیاتی‌شدن الگوی صحیح مصرف در جامعه است.

این همایش با همکاری دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان و شرکت گاز این استان برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند مقالات خود را به نشانی گرگان، خیابان پنج آذر، انتهای آذر دهم‌، پلاک 44 دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ارسال کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات